Domet do 500 kilometara
24

U Šangaju debitovao električni Maserati Grecale Folgore

D. B.
Maserati nastavlja s elektrifikacijom svoje ponude pa je na Sajmu automobila u Šangaju predstavio potpuno električni model Grecale Folgore.

Dizajniran da privuče kupce koji žele ekološki prihvatljive performanse, Grecale Folgore je dobio prednju masku inspirisanu modelom Trofeo s rešetkom koja je djelomično zatvorena. To nije jedina promjena crossovera jer je tu i novi difuzor, kao i aerodinamički optimizirane 19, 20 i 21-inčne felge.

Osim što je aerodinamičniji, električni model sadrži i sjajne crne detalje, osvijetljene bočne ventilacijske otvore, bakarna kočiona kliješta i bakarne oznake. Kupci mogu dobiti i ekskluzivni Rame Folgore paket za eksterijer, a u tom slučaju "tople bakarne nijanse koegzistiraju na suncu s hladnijim nijansama plavkasto sive boje na dijelovima koji su u sjeni",

Šarena tema se nastavlja i na sjedištima s 14 načina podešavanja te sistemom grijanja i ventilacije, koja su presvučena Econylom. Riječ je o "regenerisanim najlonom" napravljenim od otpada kao što su ribarske mreže, ostaci tkanine i tepisi. Ovi metarijali se transformišu u "kvalitetnu najlonsku pređu koja ima neprozirnu površinu", laserski se obrađuje i ima "parametarski dizajn koji izražava prirodni dinamizam". Sa sjedištima se slažu detalji na armaturnoj ploči, kao i karbonski 3D detalji na centralnoj konzoli i panelima vrata.

Ostatak kabine izgleda više tradicionalno, a ispred vozača je 12,3-inčni digitalni instrument klaster, kao i 12,3-inčni infotainment sa Android Auto i Apple CarPlay sistemima te Intelligent Assistantom. Crossover ima i 8,8-inčni donji ekran te head-up display.

S obzirom na činjenicu da je Folgore električni model, opremljen je i dodatnim funkcijama među kojima su održavanje ugodne temperature u unutrašnjosti čak i kad ne radi. Vozačima je na raspolaganji i navigacijski sistem specifičan za električna vozila, koji sadrži podatke o stanju baterije i prikazuje stanice za punjenje na zadanoj ruti. Crossover također na mapi prikazuje maksimalni domet koji može dostići u realnom vremenu, a prema stanju baterije i stilu vožnje.

Grecale Folgore pokreću dva motora koji isporučuju kombinovanih 550 KS i 820 Nm obrtnog momenta, a tu je i baterija kapaciteta 105 kWh. Pogon je na sva četiri točka, crossover od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu i dostiže maksimalnih 220 km/h.

Crossover je opremljen 400V tehnologijom i podržava 150 kW DC brzo punjenje, domet iznosi 500 km, a baterija se napuni od 20 do 80 posto kapaciteta za 29 minuta.

Grecale Folgore posjeduje zračni ovjes te nudi četiri različita moda vožnje, a to su GT, Sport, Off-Road i Max Range. Nazivi modova govore sami za sebe, a Max Range se ističe po tome što je preporučljiv kada nivo baterije padne ispod 16 posto u slučajevima gdje nema obližnjih stanica za punjenje. Ovaj mod gasi klima uređaj, smanjuje odziv na papučicu gasa i ograničava maksimalnu brzinu na 120 km/h, a time osigurava dodatne kilometre dometa.