Testni auto koji je primijećen na stazi se vizuelno ne razlikuje mnogo od standardnog Golfa R. Jedina primjetna razlika su izduvne cijevi koje su očito zajedno s motorom preuzete s Auija RS3. Ipak, svi se nadaju da će serijska verzija Golfa R420 izgledati više kao konceptni model R400 koji je premijerno prikazan 2014. godine na sajmu u Pekingu.
Kako je ime Golf R420 ustvari samo nepotvrđena glasina, jasno je da će u svakom slučaju znatno premašiti 310 konjskih snaga koje sada proizvodi Golf R iz dvolitarskog turbobenzinca. Veliki ovalni završeci izduvnog sistema otkrivaju da su u Volkswagenu posegnuli za motorizacijom Audija RS3, a uz ovaj motor očekuju se naravno i 7-stepeni DSG mjenjač i pogon na sve točkove.
Također, kočioni sistem će biti poboljšan, kao što se vidi na fotografijama, te će vjerovatno i on biti preuzet s Audija RS3. Za sada ne postoje zvanične informacije iz Volkswagena kada bi se najbrži serijski Golf mogao pojaviti u prodaji.