Novi Golf GTI Clubsport nastao je na osnovici nedavno predstavljene osme generacije Golfa GTI, a u Volkswagenu su se i ovaj put držali provjerenog recepta koji su koristili s prethodnom generacijom verzije Clubsport koja je sa sobom donijela snažniji motor, rekalibriran adaptivni ovjes, kapacitetnije kočnice, direktniji sistem upravljanja, više zabave...
I novi GTI Clubsport pokreće poznati kućni dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 300 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na prednju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (DSG). Ručni mjenjač nije u opciji.
S dodatnih 55 "konja“ i 30 Nm u odnosu na potencijal motora koji pokreće standardni GTI, nešto niži Clubsport iz mjesta do "stotke“ stiže za manje od šest sekundi i razvija elektronski ograničenih 250 km/h.
Među dodacima koji Golf GTI Clubsport izdvajaju od standardnog GTI-ja je i radni program 'Special' s kojim se adaptivni ovjes optimalno prilagođava svima neravninama čuvene njemačke staze Nürburgring Nordschleife, a prijanjanju prednje osovine pomoći će i ograničena blokada diferencijala.
VW-ov najnoviji odgovor na slično koncipirane sportske modele Honde (Civic Type R) i Renaulta (Mégane RS Trophy) standardno se nudi na 18-inčnim točkovima, a u opciji je i 19-inčna opcija.