Rat se nastavlja
18

VW Golf GTI Clubsport S više nije "kralj Nürburgringa"

Klix.ba
Hondin novi Civic Type R "zatvorio" je krug na stazi Nordschleife za 7 minuta i 43.8 sekundi, što je više od tri sekunde bolje od vremena s kojim je Golf GTI Clubsport S u kategoriji automobila s prednjim pogonom (bio) "kralj Nürburgringa".

Honda je s prethodnom generacijom modela Civic Type R sredinom 2015. godine na stazi Nürburgring Nordschleife ostvarila vrijeme 7:50.63 s kojim je Civic u tom trenutku bio najbrži automobil s pogonom preko prednje osovine kojem je mjereno vrijeme na legendardnoj njemačkoj stazi.

Godinu poslije Hondu s trona skida Volkswagen, jer Golf GTI Clubsport S stazom prolazi za 7:49.21. U drugom pokušaju Golf je još brži (7:47.19), a u Hondi su u to vrijeme pri kraju razvoja novog Civica Type R s kojim su uzvratili udarac Volkswagenu, jer Golf GTI Clubsport S više nije "kralj 'ringa".

Aktuelni Civic Type R (dvolitarski četverocilindarski turbo motor, 310 KS, 400 Nm) stazu Nordschleife prešao je za 7:43.8, što je više od tri sekunde bolje od vremena koje je ostvario Golf GTI Clubsport S, a s ostvarenim vremenom Civic je (opet) na tronu Nürburgringa u kategoriji automobila s prednjim pogonom.

U Hondi naglašavaju da je automobil opravdano bio opremljen sigurnosnim kavezom s kojim nije dodatno povećana krutost karoserije, a bio je na gumama koje se mogu koristiti na javnim cestama. Sjenu na sve pomalo baca činjenica da u kabini (zbog smanjenja mase) nije bilo zadnjih sjedišta i multimedijalnog sistema.

Čekamo adekvatan odgovor iz odjela Renaultsport u kojem već godinama vole Nürburgring izazov, a njihov najnoviji izazivač koji će biti predstavljen do kraja godine je novi Megane RS.