Magazin Motor1 je objavio patent skice sa brazilskog Nacionalnog instituta za industrijsko vlasništvo nakon što su se slične skice pojavile u junu za Seriju 8 Convertible i Seriju 8 Gran Coupe.
BMW-ov odgovor na Mercedes GLS je ostao vjeran konceptu koji se pojavio ranije, posjeduje masivnu rešetku hladnjaka koju smo vidjeli i na faceliftu Serije 7, dok prednja svjetlla nisu toliko tanka Concepta X7 iPerformance prvobitno predstavljenog prošle godine na Sajmu automobila u Frankfurtu.
Iako je malo konzervativan, ipak je dobro to što X7 baš i ne izgleda kao veći X5, jer su u BMW-u učinili sve kako bi se dva SUV-a vizuelno razlikovala. Naravno, realno je očekivati da će stvarni automobil biti interesantniji od skica.
U unutrašnjosti će biti najnoviji infotainment sistem te digitalna instrument tabla koja je viđena i u Seriji 8 Coupe. Ručica mjenjača će biti ukrađena Swarovski kristalima, dok će putnici imati mnogo mjesta zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 3,01 metar.
SUV je dug 5.01 metar, a bit će ponuđen u konfiguraciji sa seedam sjedišta, kao i sa šest sjedišta uključujući dva individuačna sjedišta u srednjem redu koja će olakšati pristup stražnjim sjedištima. Očekuje se da će X7 biti težak oko 2.300 kg.
BMW X7 će biti dostupan sa 4,4-litarskim V8 motorom uparenim sa osmostepenim automatskim ZF mjenjačem i xDrive pogonom. Većina ponude motora će biti preuzeta od manjeg modela X5, uključujući dizelske motore za evropska tržišta. Ukoliko se pojavi i plug-in hibrid nešto kasnije, to neće biti iznenađenje. Tada bi se porodici mogla pridružiti i M Performance verzija.
U međuvremenu, standardni BMW X7 će debitovati u narednim mjesecima, a proizvodnja preprodukcijskih automobila je već počela u Spartanburgu. Serijska proizvodnja će početi prije kraja ove godine.