S ukupno 160 000 prodanih primjeraka do danas, od čega više od 100.000 od početka godine, novi Citroën C4 Picasso doživljava stvaran komercijalan uspjeh, što mu omogućuje vodeće mjesto u segmentu monovolumena u Evropi.
Lansiran u junu 2013. godine u verziji s 5 sjedala, i u septembru 2013. u verziji sa 7 sjedala (‘Grand C4 Picasso’), novi CITROËN C4 Picasso potvrđuje mjesec za mjesecom svoju moć zavođenja kupaca sa:
- Uspjehom 2 ponuđene siluete : više od 49 % prodaje realizirano je u verziji s 5 sjedala i blizu 51 % u verziji sa 7 sjedala.
- Veliki interes za najopremljenije modele : blizu 2/3 prodaje realizirano je na najvišim razinama opremljenosti.
Linda Jackson, generalna direktorica marke Citroen izjavila je: "Godinu dana nakon lansiranja, odlična komercijalna dinamičnost novog C4 Picasso je u skladu s viđenjima medija, koji su od samog početka nagrađivali ovaj model brojnim nagradama, poput ‘Zlatni volan’ u Njemačkoj. Novi C4 Picasso je koncentrat najboljeg u izradi monovolumena, sinteza najboljeg znanja i umijeća Marke u pogledu dizajna, udobnosti i tehnologije i sve to uz umjerene troškove. Pored toga, on u potpunosti ispunjava današnja očekivanja kupaca : njegova vodeća evropska pozicija je najbolji dokaz!"
Reinpretirajući iznova koncept monovolumena, novi Citroën C4 Picasso nastavlja odvažnost svojih prethodnika i nastavlja pisati uspješnu priču monovolumena CITROËN s potpisom ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso) prodanih u više od 3,3 miliona primjeraka do danas.