Crossover Arona će definitivno biti baziran na novoj Ibizi, na renderu se vidi veoma sličan automobil, a li dodatno podignut od tla, koji posjeduje plastičnu zaštitu na lukovima točkova i pragovima, krovne nosače te redizajnirani prednji branik kako bi bilo mjesta za zaštitu podvozja.
Novi crossover će imati pogon na prednje točkove, tako da neće moći impresionirati svojim off-road mogućnostima. Nedostatak pogona na sva četiri točka neće biti problem za kupce, jer oni koji traže ovakve automobile rijetko idu u off-road avanture.
Od prvog dana će biti dostupan novi 1,5-litarski TSI Evo benzinski motor, koji razvija 150 KS. SEAT bi mogao prodavati Aronu sa malim trocilindričnim 1,0-litarskim TSI motorom dostupnim za Ibizu, koji razvija 95 ili 115 KS.
Kada je riječ o dizelašima, u ponudi će se naći 1,6-litarski TDI motor u verzijama od 80, 95 i 110 KS. U zavisnosti od odabira motora, crossover će imati šestostepeni manuelni ili sedmostepeni automatski mjenjač.
Subkompaktnoj Aroni i kompaktnoj Ateci će se u budućnosti pridružiti i veći SUV, koji je 2015. godine na Sajmu automobila u Ženevi najavljen konceptom 20V20.