Generacija C-Klase koja je još uvijek aktuelna bila je prva koja je koristila MRA platformu, a koja je omogućila smanjenje težina za oko 100 kg u odnosu na prethodnu. Međutim, nadolazeća W206 generacija će unaprijediti MRA recept i dodatno izgubiti na težini zahvaljujući većoj upotrebi lakših materijala.
Osim evolucije platforme, evolucija se očekuje i kada je riječ o dizajnu eksterijera. Dosad smo vidjeli nekoliko prototipa luksuznog sedana, a svi su ostavljali utisak da će sljedeća C-Klasa biti nešto sofisticiranija u odnosu na aktuelni dizajn.
Također, vidjeli smo A-Klasu Sedan i nedavno obnovljenu E-Klasu, tako da je jasno na koji način će biti osvježen model koji će svoje mjesto naći između njih.
Rendere koji otkrivaju kako bi mogla izgledati nova C-Klasa objavio je ruski magazin Kolesa.ru, a špijunski video otkriva kako će armaturna ploča biti transformisana za sljedeću generaciju. Aktuelni model ima potpuno digitalnu instrument tablu otkako je redizajniran, tako da nije čudo što prototip nije imao nikakvu fizičku dugmad. Međutim, ekran je drugačiji i više sličan onima u većim modelima.
Iako je armaturna ploča pokrivena tkaninom, ipak se može vidjeti da infotainment sistem više ne strši, a razlog za to je što je tablet zamijenjen ekranom osjetljivim na dodir postavljenim niže u centralnu konzolu te sada ima veću dijagonalu.
Očekuje se asortiman elektrificiranih motora, a poznato je da je i Mercedes jedna od kompanija koje su razvile dizel-električni hibridni pogon za evropska tržišta. Priča se i da će najsnažniji C63 biti hibrid, što znači da će V8 motor biti zamijenjen četverocilindričnim motorom s električnom asistencijom.
Teško je reći kada će generacija W206 biti predstavljena, a razlog je kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa. Nova S-Klasa stiže kasnije ove godine i prije nove C-Klase te donosi drastičnije promjene najavljene Mercedesovim konceptom Vision EQS.