Automobil je bio u pristojnom, ali daleko od savršenog stanja. Lak je zahtijevao pažnju, postojalo je oštećenje krova, a unutrašnjost je bila istrošena i prljava. Proces je počeo korištenjem suhog leda kako bi se uklonili pijesak i prljavština s podvozja, dok se isti proces koristio i za čišćenje plastika u unutrašnjosti te klima uređaja.
Problem je bilo centralno porstavljeno stop svjetlo kojem je bila potrebna pažnja zbog prethodno loše obavljenog posla, a samo čišćenje je značajno poboljšalo izgled automobila. Nakon toga je uslijedilo pjenasto pranje i vađenje kompletne unutrašnjosti.
Detalji eksterijera su također skinuti kako bi se doveli u savršeno stanje, kao i sama karoserija.
Također, oštećeni krov je zamijenjen, a eksterijer je dobio keramičku zaštitu.
E30 325iC iz 1988. godine pokreće BMW-ova M20 porodica motora, a riječ je o 2,5-litarskom atmosferskom 6-cilindričnom motoru koji razvija 168 KS. U ovom slučaju je motor uparen sa petostepenim manuelnim mjenjačem.