Novinar njemačkog magazina Sport Auto Christian Gebhardt prošle godine je iza upravljača BMW-a M5 (600 KS) stazu Nürburgring Nordschleife "zatvorio“ u vremenu 7:38.92. U Minhenu su u međuvremenu svoju supersportsku limuzinu ponudili u verziji M5 Competition, pa su se Gebhardt i ekipa opet okupili na Nürburgringu.
Imajući u vidu da masa modela M5 Competition iznosi 1.982 kilograma, Gebhardt je s dodatnim potencijalom motora (625 KS) u istim uslovima na stazi ostvario vrijeme 7:35.90 što je, s obzirom na spomenutu masu, veoma dobar rezultat.
Podsjećanja radi, nekoliko produkcijskih automobila s četvero vrata koji su mjereni na Nürburgringu (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, AMG GT 63 S 4-Door Coupe i Jaguar XE SV Project 8) i dalje su ispred BMW-ove Competition priče, uz dodatak da Jaguarov "razarač“ prilikom mjerenja (7:21.23) nije imao zadnja sjedišta, a promjene na tabeli među četverovratnim karoserijama uskoro bi mogao izazvati BMW M8 Gran Coupe.