Pogledajte kako je Citroën 1968. reklamirao svjetla legendarne "Ajkule"
Citroën je čuvenu "Ajkulu" proizvodio 20 godina. Kupci su mogli da biraju jedan od tri ponuđena karoserijska oblika (sedan, break i cabriolet), a ukupna produkcija iznosila je 1.455.746 primjeraka.
S pogonom preko prednje osovine i naprijed smještenim četverocilindarskim 1,9-litarskim motorom, DS je premijerno predstavljen publici na jesenjem Sajmu automobila u Parizu 1955. godine. Oduševljenje automobilom bilo je toliko da je Citroën u prvih 15 minuta od otvaranja sajma primio 743 narudžbe, a 10 dana kasnije predujam za "Ajkulu" dalo je 80.000 osoba.
S tehničkim rješenjima i inovacijama DS je bio daleko ispred vremena u kojem je nastao. U vrijeme kada je samo nekoliko automobila imalo neovisan ovjes, Citroën je uz DS ponudio sofisticirani hidraulični ovjes s kojim je stigla do tada neviđena udobnost.
Izvanredno rješenje bila su i duga svjetla čiji su snopovi vjerno pratili zakretanje upravljača, bez obzira na brzinu kojom se automobil kretao. Citroën ih je ponudio uz redizajnirano izdanje DS-a koje se pojavilo krajem 1967. godine, a zakretanje snopova do čak 80 stepeni francuska je kompanija pokazala u reklamnom videomaterijalu koji je snimljen 1968. godine.