U društvu najbržih
4

Pogledajte kako je kroz čuveni "zeleni pakao" prošao BMW M8 Competition

E. L.
Rezultat mjerenja na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife potvrdio je plemenit pedigre trenutno najsnažnijeg i najskupljeg BMW-ovog automobila.

Iskusan trkač i dugogodišnji testni vozač njemačkog magazina Sport Auto Christian Gebhardt na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife ovaj put probao je potencijal Coupé modela M8 Competition koji je u ovom trenutku najsnažniji i najskuplji automobil u ponudi bavarske automobilske kompanije.

Gebhardt je kroz čuveni "zeleni pakao“ prošao za sedam minuta i 32 sekunde, a standardni M8 Competition time je na najbolji način pokazao da uspjesi njegove trkaće izvedenice (M8 GTE) na stazama širom svijeta, među kojima su i dvije pobjede na trci 24 sata Daytone, nisu splet sretnih okolnosti.

Nakon mjerenja Gebhardt je posebno pohvalio besprijekornu mirnoću i izbalansiranost BMW-ovog GT Coupéa na dijelovima staze koji nose nazive Flugplatz i Karussell, a za odličnu ostvarenu brzinu u sporim zavojima glavni "krivac“ je adaptivni pogon preko obje osovine.

Rezultatu koji M8 Competition svrstava među najbrže BMW-ove automobile koji su mjereni na Nürburgringu svakako je pomogao i 4,4-litarski V8 biturbo motor čijih je 625 "konja“ odlično "gutalo“ dugi uspon prema dijelu staze s najvećom nadmorskom visinom.

Ako se u BMW-u odluče na sopstveni pokušaj ostvarenja vremena na Nürburgringu s kojim poslovično idu optimalni vremenski uslovi i neki od trkača tvorničkog tima, vjerujemo da konačan rezultat modela M8 Competition može biti još bolji.

BMW