Iako "ljuti“ GR Yaris nije nastao zbog obaranja rekorda na kružnim stazama, proizvod Toyotinog Gazoo Racing odjela čija će se trkaća verzija uskoro pojaviti u Svjetskom rally šampionatu (WRC – World Rally Championship) demonstrirao je svoje mogućnosti na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife.
S dostizanjem elektronski ograničene najveće brzine (230 km/h), GR Yaris je kroz jedinstveni "zeleni pakao“ prošao za osam minuta i 14,93 sekundi i tako iza sebe ostavio automobile kao što su BMW 1M Coupé i Honda Civic Type R (FK2).
GR Yaris pokreće 1,6-litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 261 KS i 360 Nm obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje osovine zadužen ručni 6-stepeni mjenjač, a potencijal Toyotine homologacijske "specijalke“ ponajbolje potvrđuje podatak da najbolje vrijeme klasnog konkurenta (F56 MINI John Cooper Works Pro) na Nürburgringu iznosi osam minuta i 28 sekundi.