Uz konstataciju da je Porsche s elektropokretanim modelom Taycan, čija je dosadašnja prodaja već nadmašila kombinovanu prodaju modela iz Serija 718 i 992, dokazao da su električni sportski automobili odlično prihvaćeni, u čuvenoj njemačkoj automobilskoj kompaniji uveliko rade na djelimičnoj elektrifikaciji svog najpoznatijeg modela koji se decenijama krije iza broja 911.
Dokaz tome je testni prototip koji je viđen na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, a potvrda da se radi o automobilu čijem motoru asistira struja je žuta naljepnica na zatamnjenom zadnjem staklu Porschea 911 Turbo koja je na Nürburgringu obavezna prilikom testiranja hibridnih prototipa.
Da elektrifikacija neće zaobići ni najpoznatiji sportski automobil svih vremena, u Porscheu su otkrili prilikom predstavljanja aktuelne generacije modela 911 (992) kada su potvrdili da je platforma prilagođena za smještaj hibridnog sistema s baterijama i elektromotorom koji će biti integrisan sa 8-stepenim automatskim mjenjačem.
U Porscheu za sada šute o tehničkim detaljima, ali obećavaju da će kombinovana snaga hibridnog "elfera“ koji bi trebao biti predstavljen 2023. godine biti iznad potencijala 6-cilindarskog boxer motora koji nudi verzija 911 Turbo S.