Godinu dana nakon premijernog predstavljanja SUV modela Cayenne na čijim je bokovima osvanula oznaka E-Hybrid u Porscheu su pripremili unaprijeđen paket baterija s kojima će "plug-in“ hibridni Cayenni nuditi još bolju autonomiju u situacijama u kojima automobil pokreće samo struja.
Bez obzira na izbor karoserije kupci od naredne godine mogu računati na baterije čiji je kapacitet sa 14,1 povećan na 17,9 kWh, što će modelima Cayenne E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid osigurati 30 posto veću autonomiju od dosadašnje koja je u verziji E-Hybrid iznosila do 47, a u verziji TurboS E-Hybrid do 40 kilometara.
Uz najavu da će hibridni Cayenni uskoro biti i još snažniji, slabiju verziju (E-Hybrid) i dalje pokreće trolitarski turbobenzinski V6 motor koji u kombinaciji s elektromotorom razvija 462 KS i 700 Nm, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,1 sekundu i 253 km/h.
Znatno snažniji Cayenne Turbo S E-Hybrid pokreće 4-litarski biturbo V8 motor kojem asistira elektromotor, a kombinovani potencijal (680 KS i 900 Nm) generalno najsnažnije i najbrže verzije Cayenna dovoljan je za ubrzanje iz mjesta do "stotke“ za 3,8 sekundi i 295 km/h.