S ukupno 95.604 prodana primjerka u 2022. godini, Cayenne je bio napopularniji Porscheov model. Poboljšana verzija velikog luksuznog SUV-a je najavljena teaserima uoči njegove svjetske premijere zakazane za april, a model aktuelne generacije je prisutan od 2017. godine. Umjesto prelaska na sljedeću generaciju, Cayenne će proći tretman "zatezanja bora" te će ostati u prodaji i u narednim godinama.
Međutim, sada kruže glasine da ljudi iz Zuffenhausena rade i na potpuno električnoj verziji koja dolazi 2026. godine. Osim imena, ovaj model neće imati mnogo toga zajedničkog s današnjim SUV-om jer će koristiti drugačiju platformu. Autocar piše da će električni Cayenne biti baziran na Premium Platform Electric (PPE) platformi planiranoj za sljedeću generaciju Macana s električnim pogonom. Platforma se razvija u saradnji s Audijem, što znači da će je koristiti modeli Q6 E-Tron i A6 E-Tron.
Ukoliko je rok za 2026. godinu tačan, onda će se električni Cayenne pojaviti nakon električnog Macana, ali prije većeg električnog SUV-a s tri reda sjedišta koji je već zvanično najavljen. Treba očekivati mnogo snage s obzirom da će manji električni crossover isporučivati do 603 KS i više od 1.000 Nm obrtnog momenta u najsnažnijoj verziji. Također, mogao bi dobiti bateriju kapaciteta većeg od 100 kWh koja je namijenjena Macanu.
Zahvaljujući 800V tehnologiji, Porsche Cayenne bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem će podržavati 270 kW punjenje. Domet trenutno nije poznat, ali bi on trebao iznositi najmanje 482 kilometra po EPA ciklusu i konkurisati Mercedesu EQS. Vjerovatno je planiran sistem upravljanja na stražnjim točkovima koji je planiran i za električni Macan, zajedno s već potvrđenom elektronski kontrolisanom blokadom diferencijala stražnje osovine.
Baš kao što je slučaj s Macanom, Cayenne s konvencionalnim pogonom će se prodavati uz električni model niz godina prije nego Porsche odustane od SUS motora. To neće biti slučaj s linijom 718 jer Boxster i Spyder prelaze na električni pogon kada sljedeća generacija stigne 2025. godine.