
Tokom proteklih sedam dana Hyundai Fan Park posjetili su mladi fudbaleri nogometnih klubova iz Hrvatske, Srbije, Makedonije i Kosova. Prilikom posjeta momci su imali priliku da odmjere snage kroz takmičenje u pimplanju te da odigraju prijateljske virtualne utakmice zahvaljujući Sony PlayStation 4 i to na velikom LED ekranu dimenzija 6x4m što je igru učinilo još interesantnijom. Za osvježenje timova pobrinuo se Meggle, a glavnu i utješne nagrade obezbijedili su Hyundai te Sparkasse Bank i Perutnina Ptuj.
Pored praćenja utakmica Svjetskog prvenstva u Brazilu posjetitelji se mogu zabaviti u interaktivnoj zoni Hyundai Fan Parka. Digitalni interaktivni fudbal, radar koji mjeri brzinu udarca loptom, stoni fudbal su neke od igara koje svakodnevno okupiraju pažnju velikog broja posjetitelja, posebno onih najmlađih.

Hyundai Fan Park otvoren je svaki dan od 10:00 do kraja zadnje utakmice prema rasporedu FIFA-e, sve do 13. jula 2014. godine. Podsjećamo, partneri Hyundai Fan Parka su BH Telecom, Sparkasse Bank, Meggle, Perutnina Ptuj, Sony, BBI Centar, a medijski pokrovitelji RSG radio, Antena Sarajevo i BHRT.