Volkswagen je odlučio "ugurati" 3,0-litarski V6 motor s turbopunjačem u Amarok za 2016. godinu, koji će biti dostupan u tri verzije kada je riječ o snazi, a to su 163, 204 i 224 KS. Najsnažnija verzija će biti znatno snažnija od najsnažnije verzije prošlog modela, koju je pokretao 2,0-litarski četverocilindrični biturbodizelski motor sa 180 KS.
VW će prodavati Amarok sa tradicionalnim pogonom na stražnje točkove, a kupci će uz doplatu moći dobiti i 4MOTION pogon s mogućnošću uključenja i prednje osovine, a sve u kombinaciji s manuelnim mjenjačem. Također, u ponudi će biti i stalni 4MOTION pogon sa Torsen diferencijalom i osmostepenim automatskim mjenjačem.
Mjenjač je osjetno poboljšan te je smanjena potrošnja. Verzija s 3,0-litarskim V6 motorom i osmostepenim automatskim mjenjačem u prosjeku troši 7,6 litara na 100 pređenih kilometara, a emisija CO2 iznosi 199 g/km.
Amarok je dobio i novi Servotronic sistem upravljanja, koji je dio standardne opreme u Evropi. Verzija s 224 KS ima 17-inčne diskove naprijed i 16-inčne nazad. Model je doživio i suptilne kozmetičke promjene, kao i 20-inčne naplatke od legura, bi-xenon svjetla, LED dnevna svjetla, LED osvjetljenje registarskih oznaka i LED osvjetljenje pragova.
VW je za prljažni prostor pripremio nekoliko prekrivača i različite dodatke. Maksimalna nosivost iznosi više 1.000 kg.
U unutrašnjosti je redizajnirana instrument tabla i redizajnirana sjedišta. Verzija s opremom Aventura dolazi sa Park Distance Control sistemom (sa stražnjom kamerom), dok sve verzije imaju automatski post-collision kočioni sistem.
Prodaja Amaroka počinje u septembru.