Radi se o jednom od samo 12 proizvedenih prototipa, a vjeruje se da je pored ovog samo još jedan u "životu".
Audi Quattro je izuzetno značajan automobil u historiji. Ne samo da je njegov Quattro pogon na sva četiri točka unio revoluciju u dizajn reli automobila, nego je ponudio kupcima automobile visokih performansi s pogonom na sva četiri točka. Dobro očuvani primjerak košta pravo bogatstvo.
Radi se automobilu s upravljačem na desnoj strani, preprodukcijskom modelu koji će biti prodan na aukciji u Velikoj Britaniji te ima zanimljivu historiju. Audi Quattro prvobitno nije bio dizajniran da ide u serijsku proizvodnju, cestovna verzuija se pojavila samo zbog homologacije trkaćeg automobila. U Audiju su bili veoma iznenađeni kada je se pojavila ogromna potražnja za automobilom. Prethodno je Quattro bio dostupan sam s upravljačem na lijevoj strani, no, uprkos tome je bio izuzetno popularan u Velikoj Britaniji, toliko da je britanski uvoznik lako uvjerio čelnike njemačke kompanije da razviju verziju s upravljačem na desnoj strani.
Audi je stoga započeo rad na 12 prototipa baziranih na C šasiji koji su imali četiri prednja svjetla i nešto drugačiji ovjest, što se našlo i u kasnijim automobilima. Kada se model počeo serijski proizvoditi, bio je baziran na D šasiji zbog čega su prototipi postali unikatni.
Vjeruje se da su "preživjela" samo dva prototipa, a prvi od njih će biti prodan na aukciji kuće Silverstone Auctions u Velikoj Britaniji.
Prototip s brojem šasije 85CA901328 je proizveden u junu, a registrovan je 1. augusta 1982. godine. Dosad je prešao nešto više od 114.000 km. U garažu je parkiran 1997. godine i nije vožen u narednih 20 godina. Nakon toga je poslan specijalistima koji su ga restaurirali, a račun je iznosio nešto više od 12.000 eura.
Automobil ne samo da je rijedak, nego je i u savršenom stanju. Očekuje se da će biti prodan po cijeni između 55.000 i 67.000 eura.