U ponudi samo PHEV
14

Pritisak elektrifikacije sve veći: Peugeot 508 ostao bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem

A. M.
Peugeotova limuzina ostaje uskraćena za ponudu benzinskih i dizel verzija. U ponudi ostaje samo plug-in hibridna tehnologija (PHEV) s kojom će 508-ica nastupati u posljednjem dijelu svog komercijalnog života. Izvještaji pokazuju da budućnost ove limuzine leži u tome da postane čisto električni automobil.
Ovo nisu laka vremena za vozila poput Peugeota 508. S jedne strane pritisak elektrifikacije, a s druge takozvana "SUV groznica" nanijela je veliku štetu tržišnom udjelu koji je ovaj tip vozila imao u nedavnoj prošlosti.

Peugeot je svjestan da će teško moći povećati prodajne brojke modela 508. Dokaz tome su najnovije i vrlo važne promjene koje je francuski proizvođač napravio na svojoj dobro poznatoj limuzini D-segmenta.

Peugeot je smanjio asortiman modela 508 na minimum. Atraktivna limuzina s primjesom kupea (dostupna i kao SW karavan) ostaje bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem, jer Peugeot sve karte baca na elektrifikaciju. Osim toga, 508-ica gubi nivoe opreme koji su igrali vrlo bitnu ulogu u njegovom komercijalnom životu.

Ovo veliko "prilagođavanje" podstiče glasine već koje govore o ranom oproštaju 508-ice kakvu poznajemo. Postoje izvještaji koji upućuju na buduću transformaciju Peugeota 508 u čisto električni automobil.

Model koji je početkom prošle godine redizajniran sada se suočava s "čistkom" ispod haube. Peugeot je odlučio da izbaci motore s unutrašnjim sagorijevanjem iz asortimana, pa 508 na pojedinim EU tržištima više nije dostupan s benzinskim ili dizel motorima.

Francuska kupe limuzina ostaje samo na plug-in hibridnoj tehnologiji, a kupcima se na izbor stavljaju tri PHEV sklopa. Sva tri su sa osmostepenim automatskim mjenjačem e-EAT8 i ekološkom značkom "0 Emissions" s prednostima mobilnosti koje to podrazumijeva.

Početna verzija s PHEV oznakom proizvodi 180 KS i, zahvaljujući litijum-jonskoj bateriji od 11,8 kWh, može se kretati do 62 kilometra u potpuno električnom režimu. Srednja opcija isporučuje 225 KS. Oba motora imaju konfiguraciju pogona na prednje točkove.

Za vozače koji traže dominantnije performanse, dostupna je varijanta PSE (Peugeot Sport Engineering), koja zahvaljujući kombinaciji 1,6-litarskog turbobenzinca od 200 KS i dodatnog elektromotora razvija 360 KS i ima pogon na sve točkove. Ovaj model, s baterijom od 11,8 kWh istovremeno omogućava čisto električni domet od 46 kilometara.