Primjerak na fotografijama je prvi od ukupno 125 proizvedenih te nosi broj šasije 1001, a ima i nekoliko unikatnih detalja. Zasnovan na zadivljujućoj karoseriji Giorgetta Giugiara, od produkcijskih primjeraka se razlikuje po ručkama montiranim preko ovalnih udubljenja, kao i po nedostatku poklopca rezervoara koji je skriven u prtljažniku. Poklopac prtljažnika je duži na prototipu u odnosu na produkcijski model, a karakteriše ga linija koja ujedno povećava krutost. Antena za radio je na drugom mjestu, a logotipi su smješteni zajedno na vozačevoj strani, a ne po jedan na obje strane stražnjeg dijela.
Mehanički je prototip sličan produkcijskoj verziji Ghibli Spydera, a javnost ga je upoznala jer se pojavio na Sajmu automobila u Torinu 1968. godine. U Ameriku je transportovan sedamdesetih godina prošlog stoljeća te je do osamdesetih čuvan u skladištu. Tokom godina su napravljene određene promjene, a između ostalog su postavljeni bočni retrovizori i zvučnici.
Godine 2018. je automobil prodan na aukciji, nakon čega ga je novi vlasnik poslao na restauraciju u kompaniju RM Auto Restoration. Proces je uključivao potpunu rekonstrukciju motora, Weber karburatora, razvodnika i mjenjača, kao i kočnica te ovjesa. Hladnjak je također repariran, a postavljene su nove instalacije, vodena pumpa i crijeva.
Armaturna ploča je presvučena Maseratijevom smeđom kožom, kao i sjedišta te gotovo kompletna unutrašnjost, a Campagnolo felge su restaurirane i na njima su sada nove Pirelli Cinturato gume.
Karoserija je u potpunosti ogoljena te ponovo lakirana Giallo bojom, a restauriran je i mekani krov. Restauracija je koštala 422.000 dolara, a procjenjuje se da će automobil na aukciji zakazanoj za 19. august biti prodan po cijeni između 1,25 i 1,6 miliona dolara.