auto
0

PSA Peugeot Citroën grupacija kupuje Opel?

Klix.ba
Od 2012. godine General Motors i grupacija PSA stvaraju savezništvo u koje su do danas uključena tri projekta u Evropi i stvorene značajne sinergije za obje grupacije. Nakon glasina da PSA grupacija planira preuzeti marku Opel, stiglo je i zvanično saopćenje iz francuske grupacije.

General Motors i grupacija PSA redovno proučavaju dodatne mogućnosti proširenja i saradnje. Grupacija PSA potvrđuje da zajedno s grupacijom General Motors istražuje brojne strateške inicijative u cilju povećanja profitabilnosti i operativne učinkovitosti, uključujući i potencijalne akvizicije marke Opel. Ipak, iz PSA grupacije tvrde kako u ovoj fazi ne mogu dati nijednu garanciju o sklapanju eventualnog dogovora.

Nezvanično, PSA razmatra preuzimanje Opela kako bi između ostalog dobili i pristup Opelovoj tehnologiji električnih automobila. Za General Motors to bi značilo i jednostavan izlazak iz Evrope u kojoj je kroz Opel prisutan još od 1929.

Grupacija PSA je u 2015. godini ostvarila 54 milijarde eura prometa. S modelima svoje tri marke Peugeot, Citroën i DS i sa širokom ponudom usluga za povezivanje i mobilnost, koje nudi zajedno s markom Free2Move, donosi odgovore na nove vrste upotrebe automobila. Grupacija je vodeći evropski proizvođač s aspekta emisija CO2, s prosjekom 102,4 grama CO2 na kilometar u 2016. godini i jedan od pionira autonomnih i povezivih vozila s voznim parkom koji ima 1,8 miliona vozila po čitavom svijetu. Bavi se također djelatnošću finansiranja (Banque PSA Finance) i automobilskom opremom (Faurecia).