Ako provjerimo procenat popularnosti punjenja u vlastitom domu vidjećemo da je taj trend u porastu. U 2024. taj broj iznosi 72 posto, u 2023. - 66 posto, a 2022. godine - 64 posto.
Ono što je novo u Njemačkoj je da će se klasičnim tarifama električne energije u budućnosti dodati napredni načini punjenja i fleksibilne tarife.
Čak 97 posto vozača električnih automobila u Njemačkoj bi željelo koristiti solarno punjenje u budućnosti ili to već čini. I to nije beznačajna grupa: 74 posto vozača koji posjeduju vlastitu kuću već ima fotonaponski sistem na krovu, a dodatnih osam posto planira ga instalirati u naredne tri godine.
Kombinacija ovih rješenja za tranziciju energije ima smisla na mnogo načina: vozači štede novac i voze sa 100 posto "zelenom strujom" zahvaljujući solarnoj energiji.
Tarifu punjenja u kojoj dobavljač energije inteligentno kontroliše proces punjenja noću - u zamjenu za isplatu fiksnog bonusa – koristilo bi bar polovina ljudi sa električnim automobilom koji ih pune kod kuće, kaže anketa. Na primjer, naplata se može zakazati za vrijeme kada su cijene električne energije niske na berzi. Dobavljači struje nude ovu opciju uz različite tarife, a klijent ima koristi od bonusa do 240 eura godišnje.
Sve više se praktikuje i punjenje kod poslodavca. Mladi vozači koriste benefit punjenja dok su na poslu. To je takođe dio inteligentne mješavine punjenja.
Više od četvrtine, od više od 1.000 ispitanika, reklo je da je njihovo radno mjesto najčešća lokacija za punjenje, a taj postotak iz godine u godinu raste. Vozači električnih automobila u tridesetim godinama posebno često koriste javne punionice u gradu i opcije punjenja u supermarketima i trgovinama.
Prema istom istraživanju, glavni razlozi za posjedovanje električnog automobila su niži troškovi u odnosu na fosilna goriva, ali i doprinos zaštiti klime. Ušteda operativnih troškova je problem posebno za mlađe vozače, dok su oni stariji više zabrinuti za zaštitu okoliša.