Prema Luca de Meu, Renaultovom izvršnom direktoru, Zoe neće doživjeti sljedeću generaciju, jer se kompanija prebacuje na potpuno novu električnu platformu. Do sada je Renault Zoe bio najprodavaniji Renaultov potpuno električni model i jedan od najprodavanijih modela u Europi.
Međutim, njegova zastarjela platforma ograničava kapacitete marke i pravi veće troškove. Automobil je predstavljen 2012. i od tada je nekoliko puta redizajniran i tehnološki osvježavan – zadnji put 2019. kada je dobio bateriju većeg kapaciteta i snažniji električni motor, a od nedavno i opcije brzog punjenja istosmjernom strujom.
Podaci pokazuju da je Renault od 2012. prodao više od 420.000 Zoe-a (gotovo u potpunosti u Europi), ali se prodaja pod pritiskom konkurencije prepolovila u zadnje dvije godine. Stoga, Zoe će zamijeniti novi električni automobil - nadolazeći potpuno novi Renault R5.
Renaultov plan je preći na novu platformu CMF-EV alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi kako bi budući automobili postali konkurentniji, a alijansa profitabilnija. Očekuje se da će nova rješenja znatno smanjiti troškove, a prema nekim izvještajima možda čak i za trećinu u odnosu na Zoe).
Prvi Renault temeljen na novoj CMF-EV platformi je električni Megane. Novi val Renaultovih BEV-ova također će uključivati Renault 4, Renault 5 i modele Alpine orijentisane na performanse.
Uz Zoe, još jedan od francuskih električnih pionira je na rubu izumiranja – Renault je nedavno najavio da će proizvodnja električnog mikroautomobila Twizy završiti u jesen 2023., a zamijenit će ga Mobilize Duo i njegov teretni ogranak Bento. Dva nova modela bit će potpuno integrisana u poslovanje u Flinsu s mehanizmima ''kružne'' ekonomije i novim pristupima automobilu kao platformi za prihod.