Riječ je o trećoj generaciji motora pod nazivom E7A, razvijenoj u saradnji s kompanijom Valeo – stručnjakom u području statora. Zasad se još uvijek radi na razvoju prototipa, a službeno predstavljanje očekuje se u 2027. godini.
Stalni dijalog između proizvođača automobila i proizvođača opreme, koji traje od 2021. godine, u kratkom je vremenu prerastao u saradnju na razvoju. Svaka je kompanija osigurala jedan ključni dio (Renault Grupa rotor, a Valeo stator) i stavila na raspolaganje svoju stručnost u području razvoja i proizvodnje. U ovim trenucima Renault Grupa i Valeo prilagođavaju tehnološki napredni motor E7A.
Renault je prvi ugrađivao električno pobuđene sinkrone motore (EESM), počevši od modela ZOE iz 2012. Zahvaljujući tom znanju i iskustvu, francuska marka je sposobna osigurati arhitekturu za novi motor E7A (da bi ga učinila 30 % kompaktnijim i jednako snažnim u odnosu na motore koji se trenutačno ugrađuju u Megane E-Tech electric i novi Scenic E-Tech electric), kao i tehnologiju rotora koji ne sadržava rijetke zemne metale (čime se ugljični otisak smanjuje za 30 %). Upotrebom rotorskih namota umjesto trajnih magneta, Renault poboljšava snagu motora, osigurava vlastiti opskrbni lanac te smanjuje ovisnost o zemljama koje proizvode rijetke zemne metale i magnete.
Treća generacija motora skratit će vrijeme punjenja baterije, budući da će sistem koji se razvija imati 800 V umjesto sadašnjih 400 V. Uz to će stator koji dobavlja Valeo pridonijeti snazi i efikasnosti motora. Slijedom toga, novi E7A imat će 200 kW i razvijati veću snagu uz manji trošak električne energije. E7A za sastavljanje bakrenih žica upotrebljava tzv. „tehnologiju ukosnica” – specijalnost kompanije Valeo još od 2010.
Motor se zasad još uvijek razvija, a do početka serijske proizvodnje treba proći još nekoliko faza. Početak serijske proizvodnje motora E7A u Renault fabrici u Cléonu očekuje se krajem 2027. godine.