Octavia RS nije među najuzbudljivijim automobilima visokih performansi, no kupce privlači činjenicom da je praktičnija od rivala. Godine 2011. je Škodin tehnički centar u Velikoj Britaniji postavio brzinski rekord za produkcijski automobil sa 2,0-litarskim motorom s turbopunjačem u. Bonneville Salt Flatsu u Utahu.
Pomenuti 2,0-litarski TSI motor je opremljen velikim Garrett turbopunjačem i sistemom ubrizgavanja vode, boljim međuhladnjakom, većihm hladnjakom, novim nosačima motora i novim diznama, a nakon remapiranja ECU jedinice razvija 600 KS.
U poređenju sa standardnim motorom, ovaj je oko tri puta snažniji. Benzinski agregat je uparen sa mjenjačem posuđenim od Superba GreenLine te opremljen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Automobil je spušten za 80 mm i ima 15-inčne čelične felge s aerodinamički optimiziranim poklopcima te Goodyear Eagle Dragway Special gumama.
Octavia RS je dostigla brzinu od 366 km/h, a to se dogodilo 19. augusta 2011. godine. Sada je u potpunosti restaurirana povodom 10. godišnjice rekorda.
Pretvaranje porodičnog automobila u mašinu bržu od Porschea 918 Spyder definitivno nije bio lak zadatak, ali je rezultat impresivan.