Dragulj za kolekcionare
83

Rijetka Lancia Delta Integrale jedan je od samo 400 proizvedenih primjeraka

D. B.
Kada god se pojavi na tržištu, Lancia Delta Integrale privuče veliku pažnju, a entuzijasti i kolekcionari se bore jedan fantastičan primjerak.

Oni koji su vozili Volkswagen Golf R znaju da je njegov 2,0-litarski motor s turbopunjačem i 315 KS itekako impresivan, a vožnja ovim snažnim hatchbackom veoma uzbudljiva.

Međutim, u svoje vrijeme se to isto moglo reći za Lanciju Deltu Integrale također s 2,0-litarskim motorom s turbopunjačem, čija se snaga prenosi na sva četiri točka. Ova legenda je bila bazirana na evropskom porodičnom hatchbacku, a slavu je stekla u reliju. Italijanska kompanija je obilježila uspjehe u reliju i proizvela samo 400 primjeraka modela Martini 5 Evoluzioone, a primjerak na fotografijama je proizveden 1992. godine i ukupno je 69. koji je sišao s proizvodne trake. Sada je dostupan na prodaju putem aukcije, a u vrijeme pisanja teksta ponuda je iznosila 211.000 dolara.

Delta Integrale je prešla samo 168 kilometara i u besprijekornom je stanju.

Ranije je standardna Delta Integrale, koja je bila u vlasništu frontmena Jamiroquaija Jaya Kaya prodana za 42.190 funti 2017. godine također na aukciji.

Prodavač tvrdi da je automobil pronašao u podrumu italijanskog distribudera, a potom ga je 2018. godine uvezao u SAD. Od tada je automobil "mažen i pažen".

Hatchback čiji dizajn potpisuje Giorgetto Giugiaro je lakiran u svoju Bianco boju te ponosno nosi Martini obilježja, dok trkaći izgled, širi lukovi točkova, prilagodljivi stražnji spojler, oznake specifične za model te prelijepe bijele 15-inčne Speedline felge osiguravaju da ga niko ne zamijeni s "običnim" primjerkom.

Poželi li novi vlasnik da vozi automobil, bit će potrebno da zamijeni Michelin MXX gume dimenzija 205/50 koje su stare više od 30 godina.

Ogoljena unutrašnjost ipak ima klima uređaj, ali to je uglavnom sve. Crna Recaro sportska sjedišta dominiraju u unutrašnjosti, a tu su i crveni sigurnosni pojasevi te Veglia klaster sa žutim detaljima. Patosnice i pragovi su još uvijek zaštićeni.

Mnogi će reći da bi bilo šteta da ovaj automobil završi u garaži ili u muzeju, no definitivno ga niko ne želi vidjeti na surovom terenu.