Rimac je objavio nekoliko fotografija na kojima se može vidjeti elektropokretan prototip C_Two na stazi Nardò koji je adekvatno "naoružan" raznim senzorima koji će testnim vozačima i inžinjerima pomoći u pronalasku optimalnih rješenja vezanih za aerodinamiku, upravljački sistem, ovjes, geometriju točkova...
Rimac za testiranje koristi infrastrukturu koja je od 2012. godine u vlasništvu kompanije Porsche, a ultrasportski elektropokretan C_Two u produkcijskom izdanju trebao bi biti predstavljen naredne godine. Prvi kupci u svoje bi automobile trebali sjesti 2021. godine. Do tada, Rimac će nastaviti intenzivna testiranja na lokacijama širom svijeta.
U hrvatskoj kompaniji kažu da će produkcijski model imati novi naziv, a podsjećamo da prototip pokreću četiri elektromotora koji u kombinaciji proizvode više od 1.900 konjskih snaga i 2.299 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da prototip od 0 do 100 km/h stiže za manje od dvije sekunde. Da, dobro ste pročitali.
Za autonomiju koja prema WLTP normama iznosi 550 kilometara zadužene su baterije čiji kapacitet iznosi 120 kWh.