Ručno rađeni luksuzni koncept 90-ih koji je predvidio okomite bubrege i kamere za retrovizore
Serija "Inside BMW Group Classic" daje nam priliku da zavirimo u prošlost bavarskog proizvođača automobila i divimo se konceptima za koje nismo ni znali da postoje. Odličan primjer u jednoj od epizoda je konceptni BMW ZBF 7er - Zukunft BMW Familie.
Ovo je bila studija dizajna koju je sredinom 90-ih napravio tim koji je uključivao Jojija Nagashimu. Vrlo poznati dizajner koji je, između ostalih, radio na Seriji 3 iz generacije E36 ili Z3 Roadsteru. Koncept ZBF 7er bio je, međutim, nešto sasvim drugo. Sve ploče karoserije ručno su izlivene u Italiji, i to od aluminija. Takav futuristički koncept automobila uzbuđuje još više, jer je napravljen starom i tradicionalnom metodom.
Međutim, ono što je ZBF 7er pokazao prije tri decenije pomalo ledi krv u venama. Popis neobičnih karakteristika za to razdoblje uključivao je ogromnu vertikalnu prednju rešetku, vrlo sličnu današnjoj, a za čiji dizajn je slavu pokupio hrvatski dizajner Domagoj Đukec koji se odvažio da ih hrabro implementira na aktuelnoj Seriji 4. Zatim, tu su ručke na vratima koje se uvlače u karoseriju i možda najatraktivniji dio - video kamera umjesto vanjskih retrovizora (ugrađena samo jedna – desna), što je nekih 25 godina prije nego što su se počele pojavljivati na serijskim automobilima. Tu je i rana verzija BMW-ovog iDrive sistema, ali njime se upravlja sa zadnjih sjedišta. Sve to danas imamo priliku vidjeti na automobilima proizvođača koji čak nisu ni iz premium niše.
Čak su i gume ručno rađene po narudžbi, s obzirom da su najveće felge dostupne u to vrijeme bile one od 19 inča, pa je BMW morao zatražiti od Dunlopa da napravi prilagođene gume od 20 inča s ručno rezanim profilima prema Nagashiminom dizajnu.
Unutrašnjost je također imala futuristički dojam. Putnici na zadnjoj klupi bili su, između ostalog, počašćeni laptop računarima integrisanim u naslone prednjh sjedišta.
Prema podacima iznesenim u ovom videu, prototip je funkcionalan, ali se ne spominje koji se motor krije ispod haube ili je to bilo nevažno u tom trenutku, s obzirom na arsenal opreme koja je tada graničila sa svemirskom tehnologijom.