Reisbocku je trebala praktičnija verzija njegovog E30 sedana pa je "zavrnuo rukave" i napravio petovratnu varijantu. Kada je automobilom stigao na posao, njegovi nadređeni su bili toliko impresionirani da su se odlučili za masovnu proizvodnju uz minimalne promjene njegovog originalnog dizajna.
No, E30 Touring je u SAD-u rijetka pojava, zbog čega je primjerak na oglasniku iz 1990. godine prilično tražen. Trenutno najviša ponuda na aukciji iznosi 21.500 dolara.
Automobil je uvezen u SAD iz Nizozemske prije nekoliko mjeseci, a njegov originalni M20 2,0-litarski motor je uklonjen i zamijenjen 2,8-litarskim M52 rednim šestakom, vjerovatno iz modela E36 328i, E39 528i ili E38 728i. Taj motor razvija 190 KS, što je znatno više od 120 KS koliko je isporučivao originalni. Također, obrtni moment je veći i iznosi 280 Nm u odnosu na "originalnih" 164 Nm.
Pored toga, napravljene su i neke prilično dobre modifikacije koje se odnose na ovjes, kočnice preuzete od modela E34 540i, klima uređaj, nove branike i 17-inčne felge.
Jasno je da je automobil kupljen s veoma dobrom opremom, koja uključuje električni šiber, električne podizače prozora, M-Tech upravljač, sportska sjedišta s grijačima presvučena kožom, kao i putni kompjuter.
Čini se da su sjedišta i paneli na vratima i dalje presvučeni originalnom kožom, tapacirung izgleda besprijekorno, tako da je očigledno da je vođena briga o automobilu koji je prešao nešto više od 236.000 kilometara.