SEAT i Cosmopolitan, svjetski najprodavaniji magazin za mlade žene, započeli su saradnju početkom 2015.godine kada se Cosmopolitan pridružio SEAT-u koji je poznat po dizajnu svojih vozila, da bi razvili vozilo za savremene žene. Tokom 18 mjeseci, globalni kreativni team magazina Cosmopolitan, regionalni izdavači, te čitaoci širom Evrope davali su sugestije za dizajn modela Mii by COSMOPOLITAN, te su doprinijeli razvoju specifične dodatne opreme za ovaj novi model.
"Mii by COSMOPOLITAN dizajniran je kako bi zadovoljio potrebe žena u svakodnevnom životu. Ovo novo vozilo prevazilazi aspekt estetike. To je funkcionalni automobil kod kojeg dizajn ima svoju namjenu. Cosmopolitan doprinosi promjeni uloge žene u društvu, a Mii by COSMOPOLITAN donosi osvježenje u percepciji vozila. Saradnja sa svjetskim, najvećim magazinom za žene omogućava plasman našeg najženstvenijeg automobila”, istakla je Susanne Franz, direktor marketinga u SEAT-u.
Mii by COSMOPOLITAN u potpunosti spaja vrijednosti oba brenda i namijenjen je mladim, ambicioznim, te modno osviještenim ženama koje znaju ko su i šta žele. Ova posebna izvedba dolazi nakon veoma uspješnog plasmana modela SEAT Mii by MANGO u 2014.godini.
Cosmopolitan širom svijeta čita oko 100 miliona žena, a izdaje se u 82 zemlje i na 32 jezika.