Na pariškom festivalu koji je prošle godine privukao 110.000 posjetilaca, a na kojem će ove godine po prvi put i SEAT biti prisutan, nastupat će bendovi poput Depeche Mode, Gorillaz i The Killers.
Pored muzike, ulična umjetnost također će biti u centru pažnje na oba evropska događaja, te će u saradnji sa SEAT-om po prvi put biti organizovani “kreativni zidovi” sa muralima svjetski priznatih grafičkih umjetnika. Isto tako, posebno osmišljeni SEAT paviljon bit će otvoren za širu javnost, gdje ljubitelji muzike mogu uživati u chill-out zoni, sa punjačima za mobilni telefon i wifi-jem.
U septembru, posjetioci Lollapalooze u Berlinu mogu uživati u nastupima izvođača The Weeknd, Kraftwerk 3D, Imagine Dragons i David Guetta na specijalnoj tribini postavljenoj od strane SEAT-a, a locirane ispred glavne bine. Pored toga, u dijelu nazvanom Kidzapalooza djeca i mladi moći će voziti mini automobile modela SEAT i uživati u muzici i aktivnostima za cijelu porodicu.
“SEAT ima odličnu saradnju sa Lollapalooza festivalom i njegovom mladom bazom vjernih fanova. Imamo istu strast prema muzici i urbanoj umjetnosti, a festival je savršena platforma za dijeljenje našeg optimističkog, mladog duha ", istakla je Susanne Franz, direktor marketinga u SEAT-u.
Štaviše, direktor kompanije GSA Olivier Breš dodaje: “Veoma smo zadovoljni što nam je SEAT partner na festivalima Lollapalooza u Evropi. Partnerstvo nam odgovara, jer je festival Lollapalooza mlad, živahan, šaren i urban, baš kao i SEAT. "
Ovo je još jedan korak naprijed u posvećenosti SEAT-a muzici i uličnoj umjetnosti. Kompanija je strateški partner međunarodno poznatog Primavera Sound festivala. Oba navedena festivala dijele svoj mladalački, inovativni duh i veze sa gradom Barcelonom. Nakon velikog uspjeha festivala u maju prošle godine i preko 220.000 posetilaca, SEAT je ponovo partner Primavera festivala u Oktobru, događaj na kojem će nadolazeće zvijezde na međunarodnoj sceni predstaviti svoj talenat.