Ovaj rezultat je najbolji rezultat ikada u historiji SEAT- a, te je čak veći od rekordnog rezultata napravljenog u periodu od januara do septembra 2000. godine (394.400 prodanih automobila). Prodaja SEAT-ovih vozila od prošlog mjeseca je u padu nakon ogromnog porasta u julu i augustu od blizu 40%. Razlog leži u činjenici implementiranja WLTP regulacija koje u Evropskoj uniji od 1. septembra stupaju na snagu.
Potpredsjednik SEAT-a za marketing i prodaju, Wayne Griffiths, ističe da je prodaja do septembra za SEAT rekordna i ponovo stavlja SEAT u poziciju najbrže rastućih automobilskih brendova u Evropi, te dodaje: "Kao što smo očekivali, rezultati u septembru bili su pod uticajem efekata WLTP procesa koji je snažno pojačao isporuke automobila u julu i augustu. Posljednji kvartal će biti izazov, jer će WLTP uticati na broj registriranih vozila u Evropi. Ipak, tri mjeseca pred kraj 2018. godine, mi smo na putu postizanja najvećeg volumena prodaje u historiji SEAT-a."
Isporuka španskog proizvođača automobila porasla je od januara do septembra kao rezultat zamaha prodaje na glavnim evropskim tržištima, koja su većinom zabilježila dvocifreni rast. Njemačka, SEAT-ovo vodeće tržište, isporučila je 90,400 automobila (+22,8%), te postigla najbolji historijski uspjeh. Španija, kao domaće tržište, slijedi sa drugim najvećim brojem prodanih vozila (85.900 vozila i rast od +16,5%). Modeli Leon i Ibiza dijele prvo i drugo mjesto kao najprodavaniji automobili u ovoj zemlji. Nadalje, s povećanjem prodaje od 14,1% (50,500 primjeraka) Velika Britanija, postavljajući i sopstveni rekord u prodaji, zaokružuje tri najbolja tržišta kompanije.
Od januara do septembra, rezultati su bili sjajni i u Francuskoj, gdje je prodaja SEAT vozila rasla za 27,7%, a isporučeno je 23.400 vozila. Ostala velika tržišta kao što su Austrija (16.000 vozila, rast od 16,8%) i Švicarska (8.400 vozila, rast od 11,7%) su također oborili prodajne rekorde. Zabilježen je plus i u Poljskoj (10.300, rast od 24.2%), Belgiji ( 8.000, rast od 37,2%) i Portugalu (7.900, rast od 23,7%), što je uveliko doprinijelo pozitivnim rezultatima brenda. U Alžiru se prodaja upeterostručila i iznosi 15.800 vozila, u odnosu na isti period prošle godine, kada je iznosila 3.100 vozila.
SEAT se sprema za nastavak rasta
U proteklim sedmicama, SEAT je otrkio dva nova modela koja će doprinijeti rastu brenda u 2019. godini. Model Tarraco koji kompletira SUV ofanzivu brenda zajedno sa Aronom i Atecom, dok drugi otkriveni model Arona TGI predstavlja prvo SUV vozilo na plinski pogon.
Prodaja oba modela počinje pred kraj ove godine i pridružuju se modelu CUPRA Ateca, novom sportskom SUV-u i prvom vozilu lansiranom iz CUPRA brenda, pažljivo dizajniranom da zadovolji potrebe za sportskom , ali i za ugodnom, svakodnevnom vožnjom. Model CUPRA Ateca će u narednim sedmicama biti lansiran na tržišta.