Veliki uspjeh
0

SEAT slavi prvi milion prodatih SUV vozila

Klix.ba
Arona je najprodavaniji model u SEAT-ovom SUV asortimanu koji je uspio premašiti milion prodatih primjeraka u svoja tri modela u šest godina.

SUV vozila iz godine u godinu zauzimaju sve veći udio na tržištu. U 2021. oni su činili 46% registrovanih automobila u Evropi, 5 procentnih poena više nego prethodne godine. Jasan primjer ove evolucije rasta je SEAT-ova SUV linija. U 2022. godini premašila je granicu od milion u smislu prodaje svoja tri modela samo šest godina nakon lansiranja prvog SUV modela. Prošle godine, Arona, Ateca i Tarraco su već činili 49% globalne prodaje brenda, sa 192.100 jedinica. Dizajn, svestranost i sportska vožnja igraju ključnu ulogu među razlozima njihove popularnosti.

Milioniti SUV bio je niko drugi do SEAT Arona. Od svog lansiranja 2017. godine, SEAT-ov prvi urbani SUV postao je najpopularniji automobil marke, sa 481.585 prodatih jedinica širom svijeta. Najprodavaniji model u Španiji 2021. godine zaslužan je da se prvi put SUV našao na čelu tržišta. Prodato je blizu 98.000 jedinica u Španiji od svog debija. Ističe se po funkcionalnom i praktičnom dizajnu, mladalačkom i prilagodljivom imidžu, odnosu vrijednosti i uloženog novca, odličnim dinamičkim performansama i tehnološkom interijeru, koji ga čine udobnim, povezanim i vrlo sigurnim automobilom.

Prvi SUV u istoriji brenda je roobusni model SEAT Ateca,. Kompaktni SUV je do sada prodat u 435.443 jedinica. Njegove elegantne linije i izrazito sportski karakter daju mu nepogrješiv identitet, naglašen njegovom 4Drive verzijom sa pogonom na sve točkove, jednom od najefikasnijih verzija na tržištu. Ima mnoge sljedbenike u Njemačkoj, gdje je već prodano više od 108.000 jedinica zahvaljujući agilnom, stabilnom i udobnom rukovanju u svakoj situaciji, što savršeno odgovara njegovoj terenskoj prirodi.

Pored Arone i Ateca, u SUV asortimanu se našao SEAT Tarraco. Lansiran 2018. godine, do sada je širom svijeta prodato 88.820 primjeraka ovog SUV-a. Bio je to prvi model koji je nazvan putem narodnog glasanja u kojem je učestvovalo više od 140.000 ljudi. Njegov dizajn postavlja trendove. Međutim, ono što ga najviše ističe je njegova prostranost, sa ergonomskom unutrašnjošću do sedam sedišta i kapacitetom prtljažnika do 1.775 litara sa preklopljenim svim redovima sjedišta. Uz to, njegova povišena pozicija daje mu praktičnost bez ugrožavanja sportskog upravljanja uz veliku preciznost u krivinama. Kao i kod Atece, njegovo najveće tržište je Njemačka, gdje je prodato 29.000 jedinica.