Komentari (14)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
tako isto svaka zemlja treba politiku koja brani domacu od uvoza renaultovih vozila
Da su Kinezi pametni da nikad više ne kupe Iphone,Mercedes i X ostalih zapadnih stvari kako bi sve lagano leglo.
Ovi žele poštenu konkurenciju na tržištu, jer Kina "vara" sistem tj. vlada sanira troškove proizvodnje domaćih brendova. Razumljivo, ali niko ne pita potrošače šta bi željeli. Kinezi su jeftiniji i konkurentni, to je kupcima jedino bitno.
BYD je najjaci kineski brend. Ide reklama na DE TV.
Ovaj iz RenoLa nesh kaze .. Cestitke na sistemu ' Ad blue ti unisti injektore' puuuu jb vas tata kløsarski, hocete pare na zovegu.Da ce vas potopiti Kinezi! Auta vam ni za K!
Prestanite praviti šklopocije, napravite ponovno audi 80 ili merca 123..
Bujrum zavrnut rukave pa napravit bolje auto od kineza i za manje para, sta je problem? Nov Renault Clio kosta 30-40 hiljada maraka, go ko pistolj, a kvalitet izrade nikakav. Prodaju muda pod bubrege i jos se bune kad neko pravi isto za manje para...
Evropa zeli ekskluzivitet. Gdje je pravednost u tome da evropske kompanije slobodno prodaju svoje proizvode u Kini a da se kineski proizvodi zabranjuju u Evropi?! Stavovi Evrope idu kontra slobodnog trzista i principa takmicenja. Da drzave ne namecu tolike poreze mnogo toga bi bilo povoljnije...
Evropa zeli ekskluzivitet. Gdje je pravednost u tome da evropske kompanije slobodno prodaju svoje proizvode u Kini a da se kineski proizvodi zabranjuju u Evropi?! Stavovi Evrope idu kontra slobodnog trzista i principa takmicenja. Da drzave ne namecu tolike poreze mnogo toga bi bilo povoljnije...
Neki dan objavljena studija na The Guardian da je za dekarbonizaciju, odnosno za električna vozila potrebno povećati proizvodnju kritičnih minerala (metala) šest puta da se zadovolje potrebe i da električna vozila trebaju deset puta više kritičnih minerala od konvencionalnih. BiH se u svjetskim krugovima reklamira kao novi europski rudnik i da će smanjiti zavisnost od Kine, a od nas neće ostati ništa.
A do juce insistirali na slobodnom trzistu... ribara ste naucili da peca i sad sam ide