Britanski brend je nedavno postao vlasništvo grupe VT Holdings, koja služi kao glavni uvoznik Caterhamovih automobila na japansko tržište.
Direktor Kazuho Takahashi je donio 25 godina iskustva u motosportu visokog nivoa, a direktor Caterhama Graham Macdonald čvrsto vjeruje da je posvećen preživljavanju brenda.
"On voli brend i zna da nemamo neogračen budžet. Međutim, odlučan je da brend nastavi postojati u narednih 50 godina", kazao je Macdonald.
Caterham će dobiti novac i sigurnost dok se priprema za lansiranje električnog modela Seven. Macdonald je potvrdio da je prioritet osigurati da bilo koja električna verzija dvosjeda ima Caterhamove vozne osobine i upravljivost. Stoga će električni Seven biti razvijen s fokusom na malu težinu kako bi se očuvala agilnost. Geometrija ovjesa i drugi aspekti šasije će biti rekalibrisani zbog težine baterije i električnih motora. Sistema regerativnog kočenja neće biti, kao i još nekih vezanih sistema. Kako bi bio što lakši, automobil će biti karakteristično bazičan i vjerovatno će zadržati tradicionalno minimalnu i otvorenu siluetu.
Tek treba biti odlučeno da li će električni Seven biti veći, teži i udobniji u odnosu na aktuelne varijante ili će pak biti blizak konceptu, ali je vjerovatnija druga opcija.
Ubrzanje će biti otprilike jednako onom koje ima 620R, što znači da će od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od tri sekunde.
Macdonald je već vozio prototip električnog Sevena.
"Podsjeća me na karting, ima dvije papučice, na raspolaganju je sjajno ubrzanje, a drugačiji je za vožnju. Nije manje uzbudljiv, nego je uzbudljiv na drugačiji način", kazao je on.
Prije nego počne proizvodnja električnog Sevena, Caterham želi potpisati saradnju s još jednim proizvođačem kako bi osigurao baterijer i motore, nešto slično aktuelnoj situaciji u kojoj Ford osigurava motore za trenutne produkcijske modele.
Seven se očekuje u narednih pet godina, špekuliše se o 2023. kada kompanija slavi 50. godišnjicu, a Caterham zasad ostaje vjeran benzinskim motorima dok god to bude moguće.