Komentari (48)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hoce to kad ubacis gomilu jeftine plastike,displaye na sve strane,full electric,a od EQS-a je udibnija E klassa iz 2006 godine
nije to. pala je prodaja u Rusiji, Kini, Turskoj. Veliki su to uvoznici novih automobila iz EU (Njemačke) bili.
Autoindustrija je previse digla cijene, u poslednjih 5g otisle su duplo. Sa druge strane pojavljuju se Kinezi koji sada imaju prihvatljiv kvalitet i umjerene cijene
hajd sto su digli cijene vec su srozali kvalitet auta
Zašto se niko ne ogleda na porsche koji nema nikakvih problema. Popravite kvalitet gospodo, a ne da škripi ko da je DACIA Logan
njemački auto nije se slučajno isticao od konkurencije jer je u njega bila utkana Njemačka vrijednost ,pedantnost i inženjerstvo. danas i konkurencija posebno kineska ima to isto, plus leže na resursima plus jeftina radna snaga plus za električni auto treba manje inženjerstva.
Mercedesi su odavno trebali biti povoljniji naročito od kada ugrađuju renaultove motore.
Svjedočimo situaciji gdje rad i disciplina(Kina) pobjeđuje euro ljenguze(Njemačka).Njemačka više nije što je bila.Doselilo se svakakvih neradničkih mentaliteta.
okrenite se proizvodnjji vojnih vozila kao i pocetkom drugog sv. rata, ebes plastiku pravite nesto konkretno
Profit, tj. cista zarada pala sa 11% na 7-8% i odmah veliki problemi. Dionicari nezadovoljni. Nevjerovatno. Dionicari su poput skakavaca i unistavaju industriju i preduzeca izvlacenjem kompletnog kapitala iz proizvodnih i razvojnih procesa. Time nesvjesno unistavaju i sebe.
Ničija nije vječna, kad tad se pojave ljudi koji prave isto što i ti ali jeftinije. I tad si "propo".
Kad si na pogresnoj strani istorije nekako ti ne ide, ha?
Smanjite cijene i ucinite dostupnijim pa cemo vozat
Nek se ugledaju na Hyundai. Elektrifikacija super prosla, auta im predobra.
pa sta ste mislili, samo stancat auta i prodavat kao da je hljeb?? normalno da ce doci do zasicenja jednog trenutka, ne pomaze vam ni to sto ste namjerno srozali kvalitet i vijek trajanja automobila
Kome pade napamet da citavu autoindustriju uvuce u tu igru elektrike?? Pa ni oni ih ne voze! I ako cemo realno, vise ce te baterije izazvati zagadjenje planeti nego sva autoindustrija u 100g. Imao bih samo jedno pitanje za njih! Gdje cete baterije odlagati kad propisaju, i kako cete ih reciklirati????
Malo se vise informisi o reciklazi baterija. Skoro sve baterije iz automotivne industrije prvo idu u energetske sisteme kao skladiste energije gdje im se zivot produzava za par godina. Tek kad im se dusa uzme, onda idu na reciklazu. Mislis da ce se skupocjeni izvori litijuma, kobalta tek tako baciti na neku livadu?
Baterije će uništiti život na zemlji, prvo pitku vodu što auta na klasičan pogon ne bi još napravila ni za 1000 godina!!!
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
bit ce belaja
U VW-u kriza šta očekivati onda za Mercedes i BMW koji su skuplji za 50 % od VW vozila. Dacia najprodavaniji u EU zato što su malo od plate ostane građanima EU. Kupuju Dacia zato što nemaju novca za skuplja vozila.
Sve dostigne svoj vrhunac pa tako i auta. Bukvalno smo dosli u fazu da auta kostaju po 500 600 hiljada i da ih narod kupuje.