
Radi se o novom članu porodice Kodiaq koji će slijediti korake modela Superb SportLine usvajanjem nešto drugačijeg eksterijera s mišićavijim branicima, većih naplataka i nekih drugih suptilnih promjena.
O Kodiaqu SportLine se zasad malo zna, ali će definitivno imati niži ovjes. Model Superb sa istim specifikacijama je "bliži tlu" za 15 mm u odnosu na standardni model.
SportLine će biti savršena prilika za Škodu da iskoristi svoj snažni 2,0-litarski benzinski motor s turbopunjačem, koji isporučuje 280 KS, koji pokreće i model Superb.
Superb s ovim motorom od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi, a s obzirom na činjenicu da je Kodiaq teži, može se očekivati ubrzanje do "stotke" za 6,1 sekundu.
Iz Škode je već potvrđeno da se razvija snažniji Kodiaq s bi-turbodizelskim motorom, a veoma je moguće da se radi o agregatu sa 240 KS, koji pokreće i VW Passat. Ovaj motor bi odgovorao Kodiaqu SportLine, no, zasad nije jasno da li će zaista biti tako.
Kodiaq porodica će biti proširena i modelom s opremom Scout, baš kao što je slučaj sa Octavijom Scput.
Kompanija razmatra mogućnost uvođenja još snažnijeg modela Kodiaq RS.
Plug-in hibrid stiže 2019. godine.