Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Isto kao i om601. Taj motor prelazi 2mil. kilometara samo ga održavaj. Ovakvi motori se više ne prave, današnji se prave da bi crkavali.
pravi se ono što ljudi žele, niko ne bi kupovao atmosferca koji jedva povuče, a cijena nabrijanih turbodizela je kraći životni vijek
Gdje su ovi pametnjakovići od juče što pišu na članku od VW Tiguan-a kako je VW krš itd.Jeste Škoda u tekstu,ali je naravno VW SDI Motor u pitanju.Nekad su cijene bile normalnije,sada je to više preskupo postalo,ali opet tvrdim da Švabo još uvijek pravi najbolja auta.Perfektan auto da se ne kvari više nazalost ne postoji jer nije za prodavače rentabilan.
Ranije su mnogo bila kvalitetnija vozila.Ovo sad udjes u nov auto 2024 godiste to sve krcka plastika na sve strane,a i on sam je od plastike
TDI motor od 90 konja je daleko bolja opcija. Isto se nije kvario, a daleko bolji za voznju. Rasterecen, moze preko 1 000 000 kilometara preci uz redovno odrzavanje. Vecina ovih motora u Bosni je presla preko 500 000. Pa kazu Japanac bolji. Zamislite da su Japanace ovako haracili, ne bi ni jedan 500 000 docekao. Kad neki Japanac dodje do 1 000 000 kilometara naprave senzaciju, a u nas 80% Golfova, Passata, Oktavia, Superbapreslo preko 500 000.
Nisi ti nikad bio u novom autu.
Loše zakonske propise o emisiji gasova danas plaćamo u vidu narušenog zdravstvenog stanja. Mnogo je skuplja cijena od one u markama. Najtamnije je prije svitanja sviće zora novog dana.
VW i jeste ne krš, već kršina. Šta nije jasno?
Ovaj motor jeste bio dobar sto se tice odrzavanja, mogao si svakakvo gorivo u njega sipati, cak i one mjesavine na nasim pumpama nisu mu skodile puno. Nesto kao Golf 2. Medjutim sto se tice voznje, ovo je bila katastrofa, jer se ugradjivao u teza auta pa mu je voznja bila cak i gora nego u Golfu 2, koji je bio dosta laksi. Kad je u autu bilo 4 putnika, morao bi se pomoliti bogu prije nego sto krenes u preticanje uz brdo. TDI od 66KW odnosno 90 konja je majka svih dizela.
klima dodatna oprema
Sve SUS dizel zagadjivace treba zabraniti objavljivati reklamno. Citavo ljeto smo imali zbog CO2 emisije u svijetu 40 stepeni i prijetnju poljoprivredi ovih prostora.
Ti jedi manje graha, puno dispr. Klimatske promijene nemaju veze sa CO2 emisijom. To su prirodni ciklusi, na koje covijek ne moze uticati. Samo se trazi razlog da nam puknu jos poreza, na "ugljicni otisak", da nas dodatno osiromase i ogranice kretanje ljudi.
Škoda 1.9 66kw i Passat B5 1.9 66kw to je neunistivo auto
Golf petica isto,evo osma godina kako se vozi ide bez problema. Nekad se nafuram mijenjao bi al kad skontam kakvih sve mačaka u vreći danas ima, lijepo odustanem i mirna glava
Nepoderiva kao i sve oktavije, ali okretni moment nula bodova, nema sanse izvrsiti preticanje nekog vozila sa punim vozilom ako nemas bas cistu situaciju. Idealna za taksiste, penzionere i sporace kojima je prioritet pouzdanost i stedljivost.
Mokri san pripadnika bošnjačkog naroda i dan-danas.
21.897 KM. a plata bila 500
Šta je bolje uzeti za osobu koja godišnje prelazi 10-15 hiljada km max. Da li nekog novog 1.0 atmosferca ili polovnog dizelaša. Ovu škodu sam imao na poslu, nepoderiva bukvalno. Prije razduživanja prešla 400k, nikakav problem nije imala.
i na skoro svakoj slici model koji SDI nije :D
Veoma prikladno auto za nasu klimu, bosanske kotline. Po pitanju cistog zraka, pogotovu zimi.
Ljepota za pluca, pogotovu ovi dugovjecni sto su pola miliona poderali.
Sjetih se se svog prelaska sa SDI na TDI, kad se nisam isplakao. Sto puta sam rekao 'što mi je ovo trebalo '
Skoda je tito auto top
SDI motor plakat cemo za njega