Škoda "rastura" s prodajom: Octavia na vrhu, Fabia iznenađujuće ponovo među najboljima
U prvom kvartalu ove godine Škoda je isporučila više od 220.000 automobila širom svijeta, što predstavlja rast od 5,2 posto u odnosu na isti period prethodne godine.
Tržišni udio u Evropi, kao najbitnijem Škodinom tržištu, takođe je u porastu. Ako analiziramo pojedinačno po tržištima, Škoda je u prva tri mjeseca na njemačkom i ujedno njihovom tradicionalno najvećem tržištu isporučila 43.500 automobila (rast od 8,9 posto). Na drugom mjestu u Evropi je Češka sa 20.300 prodatih automobila, gdje domaći proizvođač drži čak 35,2 posto udjela u ukupnom broju registracija. Na trećem mjestu je Velika Britanija sa 18.400 isporučenih automobila sa Škodinim znakom.
Isporuke jedinog električnog modela, Škode Enyaq, širom svijeta porasle su za 12,3 posto u odnosu na prethodnu godinu. U Češkoj je ovaj SUV postao najprodavanije električno vozilo u prvom kvartalu i stekao tržišni udio od 17,8 posto. U Njemačkoj je Enyaq zauzeo drugo mjesto s ogromnim rastom od čak 43,7 posto u odnosu na prethodnu godinu – najviše od svih tržišta – i ostvario udjel od nevjerovatnih pet posto.
Najpopularniji Škodin model ostaje Octavia, koji je prije manje od tri mjeseca prošao pristojan redizajn. Škoda je za prva tri mjeseca isporučila više od 61.000 primjeraka Octavije i time povećala prodaju ovog bestselera za 36 posto. Drugi najprodavaniji model je bio Kamiq (28.600 primjeraka), ali ipak, najveće iznenađenje je Kamiqov tehnički srodnik Fabia. Ovaj nekad iznimno popularni model B segmenta se popeo na treće mjesto Škodine prodajne ljestvice sa 27.600 isporuka, preskočivši oba konvencionalna SUV-a Karoq i Kodiaq.