Sljedeća godina će biti godina povoljnih električnih automobila, a evo i zašto
Nije tajna, ali prodaja električnih automobila širom evropskog kontinenta se odvija usporeno i oni postaju sve teže breme proizvođačima. S obzirom na ukidanje subvencija, manjak mreže punionica i općenito visokih cijena, kupci su sve manje motivisani da pređu na elektromobilnost.
Uprkos negativnim okolnostima, brendovi su nastavili da lansiraju nove električne automobile, a neki od njih imaju respektabilniju autonomiju, što ipak u jednu ruku motiviše kupce da ozbiljno razmisle o promjeni. Također, čak i s tehnologijom punjenja napravljen je korak naprijed, jer vrijeme koje vlasnici provode na utičnici postaje sve kraće i kraće.
Međutim, nedostatak interesovanja za električne automobile postaje očit problem. U međuvremenu, zalihe se gomilaju na poljima pored fabrika ili na parkinzima kod zastupnika, koji ne znaju kako da ih se otarase. Nekoliko njemačkih dilera mjesecima vraća automobile proizvođaču, jer im nanose ogromne gubitke, ali prije ili kasnije morat će ih se riješiti. Realnost je da ih se moraju otarasiti, i to što je prije moguće.
Svaki neprodati automobil je gubitak za brend. Ali ne samo to, jer od 2025. godine stižu novi propisi o emisiji štetnih gasova i ako ova električna vozila ne budu prodata, prosječne emisije štetnih plinova njihovog voznog parka će se povećati, a proizvođače čekaju penali. Mnogi brendovi će morati da plate cijenu propisa koje Evropska unija nameće, koliko kod oni na papiru doprinosili, u većoj ili manjoj mjeri.
Kupci električnih automobila u EU, koji planiraju kupiti ovaj tip vozila, mogli bi se strpiti do 2025., jer analitičari smatraju da će to biti godina niskih cijena i povoljnih automobila. Proizvođači neće imati izbora, nego da spuste cijene i vrate nešto što su potpuno zanemarili, a to su popusti.