Produkcijska verzija Brere stigla je 2005. godine kao nešto "blaža" verzija originalnog koncepta Giugiaro iz 2002. godine, uglavnom jer je morala dijeliti podvozje i dosta dijelova s modelom 159. Međutim, Brendon M. Scholtz iz Južne Afrike je odlučio spojiti ova dva modela u jedan te ispuniti svoj san da u jednom automobilu ima kombinaciju stila i praktičnosti.
Sve je počelo digitalnim renderima, kada je shvatio da linije dva modela i nisu toliko različite. Brendon je potom pronašao stražnji kraj teško oštećene Brere, tako da za svoj projekt nije uništio ispravan primjerak.
Potom je kao donorski automobil pronašao netaknutu Alfu Romeo 159 i to najsnažniju verziju s 3,2-litarskim V6 motorom, koji razvija 260 KS i 322 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor je uparen s Q4 pogonom na sva četiri točka, što je bilo idealno za ovakav projekt.
Nakon toga je odsjekao stražnje krajeve oba automobila i to u istoj tački duž stražnih blatobrana, tako da je mogao spojiti Brerin stražnji dio s ostatkom karoserije modela 159. Profilne linije su se dovoljno dobro uklopile, no s obzirom na činjenicu da je Brera niža, bilo je potrebno dosta rada kako bi se poravnala s krovom modela 159. Međutim, Brendon nije bio zadovoljan prvim rezultatima pa je ponovo otišao na otpad, pronašao još jednu Breru i počeo projekt iz početka. Ovog puta je besprijekorno rekonstruisao panele na model 159 prateći svaki šav i tačkasti var. Opsesivna pažnja posvećena detaljima se isplatila, jer finalna verzija automobila izgleda kao da je izašla iz fabrike zahvaljujući savršenim proporcijama i završnoj obradi.
Nova linija krova je teče glatko, a stražnji dio Brere je neprimjetno integrisan s karoserijom modela 159. Kako bi završio posao, Brendon je iskoristio još nekoliko Brerinih dijelova uključujući retrovizore i prednji branik.
Ova "Frankenstein" karoserija je lakirana u Rosso crvenu boju iz palete Alfinog modela 8C Competizione, a automobil je dobio i nove aluminijske felge preuzete od modela Giulia Quadrifoglio. Kontrast prave žuta kočiona kliješta, a automobil je i spušten kako bi izgledao više sportski..
Finalni proizvod je jedina Brera s pet vrata i pet sjedišta.