Iako većina proizvođača automobila već ima pripremljene planove za prelazak na električnu eru, automobili s klasičnim motorima neće tako skoro nestati s ceste. Ovo mišljenje stiže iz grupacije Stellantis, koja je ujedno jedan od najvećih zagovornika elektrifikacije od njenih početaka, a u zadnje vrijeme, očito pod pritiskom iz Kine, sve više intenzivira ovu temu.
Prema riječima Christiana Mullera, starijeg potpredsjednika ove multinacionalne grupacije, automobili s termičkim motorima prodati do 2029. godine nastavit će kružiti europskim i svjetskim cestama i 2050. godine.
To će biti moguće zahvaljujući korištenju sintetičkih goriva s niskim emisijama, umjesto tradicionalnih goriva, koja bi održala u životu termalne motore i nakon 2035. godine kada bi zvanično trebao biti proizveden posljedni automobil s ‘’klasičnim’’ motorom. Iz Stellantisa optimistično javljaju da su u saradnji s arapskom naftnom kompanijom Aramco testirali stare i nove termalne motore. Rezultati testiranja pokazuju da čak 24 vrste motora s unutrašnjim sagorijevanjem, koje proizvodi Stellantis od 2014. do danas, mogu raditi na sintetička goriva bez ikakvih modifikacije motora.
Procjenjuje se da su takvi motori potpuno kompatibilni s novim sintetičkim gorivima i prisutni u oko 28 miliona automobila na cestama u Europi. U toj kombinaciji postoji i potencijal za smanjenje emisije CO2 do 400 miliona tona na Starom kontinentu između 2025. i 2050. godine.