Stellantisovi Euro 5 i Euro 6 dizelaši mogu koristiti novi sintetički HVO 100 dizel
Riječ je o novom sintetičkom dizelu koji je nastao kao ekološki proizvod preradom biotpada, kao što su biljna ulja, životinjske masti i korišteno jestivo ulje.
Postupkom hidrogenacije koji se koristi za proizvodnju HVO 100 dizela proizvodi se gorivo bez sumpora s niskim udjelom aromatskih spojeva i zagađivača koje izgara čišće od dizela proizvedenog od mineralnog ulja. Sada je Stellantis objavio da njihovi dizelski automobili tolerišu HVO 100 dizel.
Svi novi modeli putničkih i lakih komercijalnih vozila pokretanih "naftom" iz Stellantisa mogu raditi na alternativni sintetički dizel napravljen od hidrogeniziranog biljnog ulja. Dakle, dizeli ugrađeni u automobile marki Citroen, Fiat, Peugeot i Opel najnormalnije rade na hidrotretirano bilno ulje, a navodi se da su čak i štedljiviji do pet posto. Takođe, emisije CO2 su niže čak i pri punoj turi, jer noviji dizeli imaju kompleksnu obradu ispušnih gasova.
Određeni stariji modeli s Euro 5 i Euro 6 motorima također mogu koristiti biogorivo. Mogu se prepoznati po simbolu "XTL" na grlu rezervoara za gorivo. Istovremeno, neka Euro 6 vozila koja nemaju XTL identifikator također su kompatibilna s HVO 100 dizelom. Riječ je o Fiatovim automobilima koje pogone dizelaši kao što su: 1.3 Multijet, 1.6 Mulitijet, 2.0 Multijet, 2.2 Multijet i novim 2.2 Multijet 4.0 kao i 3.0 V6 Multijet i 2.3 Multijet (F1A - Fiat Ducato).