Zvijer iz Affalterbacha
18

Stigao je hibridni Mercedes-AMG GT63 S E Performance

E. L.
Hibridni supersportski Coupé GT63 S E Performance iz mjesta do "stotke" stiže za 2,8 sekundi, što je najbolji rezultat koji je do sada ostvario produkcijski automobil iza kojeg stoji Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT63 S E Performance predstavlja posljednju čaroliju "mađioničara" iz Affalterbacha u kojem su razvili i napravili automobil čije je ubrzanje od 0 do 100 km/h bolje od ubrzanja bilo kojeg dosadašnjeg produkcijskog modela iza kojeg stoji Mercedes-AMG.

Inspirisan tehničkim rješenjima koja Mercedes-AMG koristi u Formuli 1, superbrzi plug-in hibridni Coupé pokreće poznati 4-litarski biturbo V8 motor (612 KS) kojem asistira elektromotor (204 KS) iznad zadnje osovine. Uz podsjetnik da su u ovom slučaju performanse primarni cilj djelimične elektrifikacije, kombinovana snaga "paketa" iznosi 816 konjskih snaga. Uz 1.420 Nm najvećeg obrtnog momenta, GT63 S E Performance će prestati da ubrzava kada se na displeju brzinomjera pokaže broj 320. Ako zagusti, kapacitet baterije (6,1 kWh) dovoljan je za prelazak do 13 kilometara bez asistencije gromoglasnog V8 motora.

AMG-ovo najnovije "čudovište" za prijenos snage na obje osovine (4Matic+) koristi 9-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila. Uz vrhunske performanse motora stiže aktivna aerodinamika, sofisticirani adaptivni ovjes, upravljanje preko zadnje osovine, osam radnih programa i karbonsko-keramičke kočnice s diskovima promjera 420 mm (naprijed) i 380 mm (nazad) koji se naziru iza 20-inčnih felgi na kojima su gume dimenzija 295/35 (naprijed) i 305/35 (nazad). U opciji su i 21-inčne felge.

Oznake na prednjim blatobranima i poklopac na zadnjem odbojniku otkrivaju da je AMG-ov 2+2 Coupé potpomognut elektromotorom, a cijena će biti objavljena uoči početka prodaje koji je planiran u drugoj polovini godine.