Kada je riječ o karavanima visokih performansi, mnogi će reći da od Audija RS6 Avant ne može bolje. Njegov brutalno stnažni twin-turbo V8 motor u kombinaciji s agresivnim dizajnom i prostranom unutrašnjosti može ispuniti najviše zahtjeve, no činjenica je da će vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem postati prošlost pa se postavlja pitanje u kakvoj situaciji će se naći RS6 Avant. Prema magazinu Autocar, nasljednik ovog modela će biti RS e-tron, električni karavan s mnogo snage i sjajnim performansama. Očekuje se da će kombinovati elemente dizajna modela A6 e-tron s performansama modela RS6 e-tron GT te da će biti i više nego dostojan RS oznake.
Koncept A6 e-tron je predstavljen ranije ove godine te predstavlja jedan od dosad najljepših Audijevih koncepata. Automobil neće odmah zamijeniti A6, ali se očekuje da RS6 e-tron dijeli iste osnovne detalje dizajna, ali sa produženom linijom krova i sportskim dodacima tipičnim za Audi s RS oznakom. A6 e-tron koncept je poslužio za uvođenje Premium Platform Electric (PPE) platforme, a upravo je to platforma na kojoj će biti baziran RS6 e-tron. Da li PPE platforma može podržati više od dva električna motora, zasad nije poznato. Jedno je sigurno, RS6 Avant će biti jednako snažan kao i RS e-tron GT.
RS e-tron GT ima dva električna motora koji isporučuju 590 KS, odnosno 637 KS s aktiviranim Boost Modom. Iako je teži od 2.300 kg, ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde. To znači da je gotovo pola sekunde brži od aktuelnog modela RS6 Avant, tako da bi RS6 e-tron vjerovatno bio još snažniji današnjeg V8 karavana. Međutim, ne treba očekivati domet od 700 kilometara koji ima A6 e-tron.
PPE platforma ima prednost što su baterije postavljene po cijelom podu takod a bi RS6 e-tron trebao biti praktičan kao i današnji RS6 Avant. Audi želi prodavati više od 20 električnih modela do 2025. godine, a RS6 e-tron karavan bi mogao biti najprivlačniji od njih.