Komentari (18)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
mislim da su hibridi bliza buducnost. jos je rano za samo elektricno vozilo.
Nije se jednom desilo da kompanija proizvede vise nego je stvarna potraznja, kako bi se u bilansima popravili brojevi i prikazalo kako se posluje bolje nego sto jest. Jedino sto drzi danas Teslu u zivotu je napumpana vrijednost dionica, a Elon ih pumpa kako stigne. Velikom cijenom dionica lako dobija kredite kojim dalje gura Teslu i tako u nedogled.
koje kredite, tesla posluje u plusu i imaju 20-30 milijardi u banci. tesla nije samo car company
Da si ovo tvdio prije 10 god , covjek bi rekao , haj ba nisi upucen ,,, ali izjaviti to sad u 2024. god je IDIOTIZAM , zato sto : Tesla je ostvarila godišnju neto dobit od oko **15 milijardi dolara** za 2023. godinu, što je porast od 19,2% u odnosu na prethodnu god. MORAS PRESTATI GlEDATI U KASIKE,carobne kugle i slicno !!! Pogledaj malo statistiku .
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
BiH će se svim sredstvima boriti protiv rudnika litija. Nećemo dati našu državu stranim okupatorima makar je oružjem ponovo morali braniti.
Ah te kineske baterije
skupi su zato i stoje parkirani
Koji raspad od auta
Treba ih prepraviti ubaciti benzinske motore i nece stajat
eto ti ces ih kupit ... nisi vidio nov auto u zivotu...a i polovni nisam siguran da imas gengi ...
@yasmeenno1: hem si n e p i s m e n, hem n e u r a v n o t e z e n, ne bih se ja na tvom mjestu brinuo previse za druge, imas ti dovoljno i svojih p r o b l e m a.