Na "crti" su se našli svi modeli. Prvi R8 je došao s aluminijskim V8 motorom koji razvija 414 KS i 430 Nm obrtnog momenta, a njegova snaga se prenosi na sva četiri točka preko 6-stepenog manuelnog mjenjača.
R8 GT Spyder je ograničena GT verzija proizvedena u svega 333 primjerka. Pokreće je 5,2-litarski V10 motor koji isporučuje 552 KS i 540 Nm. Motor je uparen sa 6-stepenim automatskim mjenjačem.
Na stazi se našla još jedna ograničena verzija prve generacije modela R8, a to je Ro LMX. Predstavljena je na utrci 24 sata Le Mansa, a ova specijalna verzija ima 5,2-litarski V10 motor sa 562 KS. Međutim, u ovom slučaju se radi o sedmosepenom automatskom mjenjaču.
Posljednji u grupi je obnovljeni R8 druge generacije. Osim redizajnirane karoserije, novi R8 ima 5,2-litarski V10 motor koji nudi 602 KS, što znači da se radi o najsnažnijem modelu R8 ikada.
Rezultat utrke ubrzanja vjerovatno naslućujete, ali ipak pogledajte video.