Predstavljamo: Mercedes-Benz CLS 350 BlueTEC 4MATIC
Iako je u drugoj generaciji predstavljen još 2011. godine Mercedes-Benz CLS i dalje predstavlja posebnu i ne tako čestu pojavu na cesti. Prestiž i posebnost dolaze kao dio serijske opreme ovog coupea sa 4 vrata.
Sredinom prošle godine Mercedes je dodatno osvježio i redizajnirao CLS, baš kao što je modernizovao i osvježio E Klasu na kojoj se CLS tehnički i zasniva. Konkretno to znači da je CLS postao još moderniji i privlačniji. Tako je CLS postao prvi Mercedes-Benz koji je dobio snažna i moderna Multibeam LED svjetla koja zahvaljujući izuzetnoj programabilnosti i samoj LED tehnologiji nude desetak načina rada i funkcionalnosti svjetlosnog sklopa.
Redizajnirani model, što demonstrira i CLS 350 blueTEC 4MATIC koji predstavljamo, dobio je u serijskoj opremi i Collision Prevent Assist sistem za pomoć vozaču i prevenciju sudara, kao i Attention Assist sistem za detekciju umora kod vozača. Naravno, CLS je i dalje pravi izlog Mercedesove tehnologije i inovacija, pa samo nabrajanje sistema za pomoć i komfor zahtijeva dosta vremena i prostora.
Konkretno, predstavljeni CLS 350 BlueTEC 4MATIC možda je i najbolji primjer svih talenta ove velike kupeovske limuzine. Najsnažniji dizelaš u ponudi uparen sa stalnim pogonom na sve točkove i odličnim sedmostepenim automatskim mjenjačem čine od CLS-a izuzetno brzu limuzinu koja bez napora može opušteno krstariti ili dinamično zabavljati vozača kroz zavoje. Dizelski V6 sa 252 KS i još impresivnijih 620 Nm okretnog momenta odlično su upotpunjeni multitalentovanim AIRMATIC ovjesom koji omogućava potpunu prilagodljivost tvrdoće i same visine CLS-a. Na pristisak dugmeta na središnjem "tunelu" CLS može biti udoban kao što se i očekuje od svake trokrake zvijezde ili može biti direktan i dinamičan u skladu sa agresivnim izgledom koji mu je donio bogati AMG paket.
Ne treba se puno pitati zašto je ovakav CLS možda i najpoželjniji: najsnažniji dizelaš, AIRMATIC ovjes, 4MATIC pogon, 7G-Tronic mjenjač i sve što se može poželjeti u opremi unutrašnjosti.
Kombinacija AMG paketa koja podrazumijeva agresivnije oblikovane odbojnike i otvore za zrak, posebno dizajniranu masku, kao i ukupno sportski izgled u kombinaciji sa elegantnom dijamantsko-srebrenom bojom, vjerovatno spada među jednu od najpoželjnijih za novi CLS. Dinamičan izgled dodatno je istaknut i LED svjetlima nazad i LED High Performance svjetlima naprijed.
Unutrašnjost je nakon nedavnog redizajna sada još ugodnija i posebnija. Sada je CLS dobio veliki "tablet" sa ekranom osjetljivim na dodir i dijagonalom od čak 20,3 centimetra. Tu su objedinjene sve funkcije infotainment sistema i sistema za kontrolu automobila, te ujedno čini zanimljiv spoj najnovije tehnologije sa luksuznim i klasičnim dizajnom. Novost je i trokraki upravljač koji je sada bolje oblikovan, pa uz ovakav AMG paket dolazi obložen ugodnom Nappa kožom i zaravnjenim donjim dijelom obruča.
Širok izbor materijala i boja ostao je jednako bogat, a na ovom CLS-u crna koža sa istaknutim bijelim šavovima i umeci obrađeni crnim klavirskim lakom ujedno je i jedno od najpraktičnijih i najefektnijih uređenja u ponudi. Nije osjetljivo na prljanje i ističe luksuz unutrašnjosti.
Ono čime CLS iznenađuje je i praktičnost. Iako niska sportska silueta potiče sumnju, ovo je u osnovi ipak raskošna i dugačka limuzina koja nudi obilje prostora i komfora za četiri putnika. Naravno 2+2 konfiguracija sjedišta znači da putnici na zadnjim sjedištima između sebe imaju "tunel" sa gomilom praktičnih pretinaca i multimedijskih priključaka. Uz to, prtljažnik od 475 litara bit će više nego dovoljan za sve potrebe i profile kupaca.
Uz svu opremu i tehnologiju ovakav CLS definitivno spada među najprestižnije aktuelne modele koji su dostupni na našem tržištu, a što je najbolje od svega ne predstavlja egzotiku u negativnom smislu sa kojom će suživot biti mučenje jer ne postoji podrška i servisna mreža. Ovakav CLS je jednostavan za posjedovanje kao i bilo koji drugi auto na našem tržištu.
Motor: 6-cilindrični, V konfiguracija cilindara, turbodizelski, smješten naprijed uzdužno, radna zapremina 2.987 ccm, stepen kompresije 15,5 : 1, maksimalna snaga 185 kW (252 KS) pri 3.600 okr/min, maksimalni okretni moment 620 Nm pri 1.600 - 2.400 okr/min, ubrizgavanje goriva na principu zajedničkog voda - common rail, turbopunjač, hladnjak zraka pod pritiskom.
Prijenos snage: Stalni pogon na sve točkove - 4MATIC, 7-stepeni automatski mjenjač, aluminijske felge prečnika 18 inča, gume 255/40 R18 Pirelli P Zero.
Šasija: Prednji ovjes - multilink, zračna opruga, zračni amortizeri sa regulacijskim ventilom i mogućnošću podešavanja. Zadnji ovjes - nezavisni multilink, zračne opruge, zračni amortizeri sa regulacijskim ventilom i mogućnošću podešavanja - AIRMATIC. Električni servo upravljač.
Performanse i potrošnja goriva: Ubrzanje od 0 do 100km/h – 6,7 s. Maksimalna brzina - 245 km/h. Fabrički deklarisana potrošnja goriva u gradu 7,4 l/100 km, na otvorenoj cesti 5,4 l/100 km, kombinovano 6,2 l/100 km. Zapremina rezervoara – 59 l. Emisija CO2 162 g/km. Zadovoljava Euro 6 normu o čistoći ispuha.
Dimenzije: Dužina – 4.937 mm. Širina - 1.881 mm. Visina - 1.418 mm. Međuosovinski razmak - 2.874 mm. Prtljažnik – 475 litara. Težina praznog vozila – 1.915kg. Ukupna dozvoljena težina vozila – 2.400 kg.
Dodatna oprema na predstavljenom automobilu: Metalik lak diamantsilber, kožna unutrašnjost u crnoj boji, ukrasni elementi od crnog klavirskog laka, KEYLESS-GO paket autorizacije vozača, paket ogledala, paket protiv krađe, paket za voznu traku, aktivni asistent za parkiranje sa PARKTRONIC sistemom, sistem COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, paket memorije, paket za pušače, sistem COMMAND Online, THERMOTRONIC klima uređaj, zaštita u transportu, grijana prednja sjedišta, ambijentalno osvjetljenje, separatno zaključavanje prtljažnika, rezervoar goriva, povećane zapremine, AMG Line paket, AIRMATIC zračni ovjes. Ukupna vrijednost dodatne opreme - 37.000 KM sa PDV-om.
Garancije: 2 godine bez ograničenja pređenih kilometara.