Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
a dijelove narucujes na TEMU
Kineska kvaliteta, europske cijene. Pa bolje uzeti Toyotu za te pare 10x. Osim toga, ljudi zaboravljaju da kinezi imaju niže cijene zbog kineskih državnih poticaja. Kada ubiju konkurenciju, vjerovatno će povećati cijene za 30%. To rade sve kompanije koje se probijaju na tržištu, pa tako i kineske
Što se tiče samog kvaliteta mehanizacije i elektronike, Toyotu je najbolje uzeti od svih brandova. Ako imaš para za luksuznu Toyotu onda kupiš Lexus. Sama Toyota ima par mana, tanak lak, kod nekih modela ne baš najbolja zvučna izolacija pri većim brzinama, te buka CVT mjenjača kod modela do 2020. godine. Kod novih CVT radi prilično uglađeno. Sve ostalo je za 10. Još ako pažljivo mijenjaš potrošne dijelove pa kupuješ originalne(kočione diskove i pločice) nema zime
Čuj evropske cijene. Hahahaha Čega oko moje? Fully loaded Geely 52,000, a Golf osnovni model skoro 60,000. Najobičnija kanta. Tiguan isti rang kao ovaj Geely za istu opremu kao ovaj fully loaded Geely traži skoro 90,000, Toyota RAV4 sport 120,000.
Kinezi će uništiti evropsku auto industriju ako se nešto drastično ne promijeni a čisto sumnjam da hoće. Ova vozila su prisutna već preko 15 godina od Australije do Meksika a sada i po Evropi. Danas ih ljudi ih vole zbog kvaliteta, garancije, opreme i cijena.
Nego kakav je za djelove?
Auto u kojem suvozac ne moze pomjerati naslonjac sjedista, dovoljno sam rekao
Nije istina, ne može elektronski ali mehanički može kao kod većine vozila
DellBooy@Prvo odi pogledati auto, pa tek onda komentarisi
Ja samo ne mogu da skontam koja im je ciljna grupa sa onim bespotrebnim i odvratnim zadnjim krovnim spojlerom ?Kao da je petogodišnje dijete sebi crtalo automobil snova
KIA nije uspjela da se izbori sa dual-clutch sedmostepenim automatskim mjenjačem, prešli na CVT, ali eto Kinez će neki da mi to ponudi. I kao što kolega reče, bježite od atmosferca motora sa i ispod 1.5 koji ima turbinu. Samo ne znam što će im 4 klipa na samo 1500 ccm. Moja Toyota čupa na 4 klipa i 2400 ccm
Nije istina. Sedmostepeni Kijin/Hyundai dry DCT koji ide u Europske modele jako pouzdan i brz se pokazao. Na lošem glasu su oni za američko tržište kao i wet osmostepeni. Za ovaj nije bilo još nikakvih grešaka, kvarova u garantnom periodu, a CVT je teško smeće od mjenjača- kako po pitanju pouzdanosti, tako i po osjećaju u vožnji i napornom zvuku.
Šta znači "čupa"?
Smijali se kinezima, a danas rasturaju Njemacku automobilsku industriju i to u Njemackoj. Jos malo pa cemo vozila narucivati preko TEMU.
Ljudi, bjezite od ovako malih motora a friziranih turbinom. Honda se dobro opekla i narusila si ugled za sva vremena. A upravo 1.5 turbo benzinac, i jos japanac!
Ubije VW pogledom.
T rock za iste pare 1.5 dsg 150 ks. A o ubijanju nakon nekoliko godina vožnje pa onda prodaje, e tu se vozač ovog kineza uhvati za glavu i kaže zar za 4 godine da izgubim 30 hiljada a vjerovatno i više. I možda se i ubije :(
Garbiđ...
Koliko si samo pogriješio... uopšte namam auto!
Garancija 4 godine ili 100hiljada kilometara , znači moglo da ima nešto kvaliteta